معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

خبرنگاران پانا در همه جا نقش‌آفرینی می‌کنند

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت خبرنگاران پانا در همه جا نقش‌آفرینی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا در همه جا نقش‌آفرینی می‌کنند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم فامیلی در نشست با خبرنگاران پانا شهرستان سمنان با بیان اینکه خبر، آگاهی‌بخش و اطلاع‌رسانی باعث زنده نگه داشتن اسلام شده است، افزود: اگر از اتفاقات و وقایع عاشورا بی‌خبر بودیم، امروز یادی از ظلم‌ستیزی نبود و این مورد نشان می‌دهد که خبرنگاران، رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین ادامه داد: در جمع مردم مظلوم غزه از ملیت‌های مختلف، خبرنگاران باوجدان و باشرفی وجود دارند که جان خود را در دست گرفته و جهت بیداری انسانیت تلاش می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان، یکی از دستاوردهای سال اخیر را جذب و آموزش دانش‌آموزان خبرنگار در راستای شعار «‌هر مدرسه، یک خبرنگار» برشمرد و تصریح کرد: تمام اخبار مدارس توسط دانش‌آموزخبرنگاران باید تنظیم و منعکس شود.

فامیلی از نقش موثر و موفق خبرنگاران پانا در حوزه آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران پانا باید در همه جا دیده شده و از ظرفیت‌های آن‌ها بهتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های قابل استفاده مدیران مدارس، تشکل‌های دانش‌آموزی است، اضافه کرد: با توجه به فعالیت مدیران مدارس جهت هویت‌بخشی و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان به آن‌ها امتیاز تعلق می‌گیرد.

خبرنگار : حسین مرادی حقیقی و محمد شیخ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار