معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان:

از سیاست‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی، خبرگزاری پانا است

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با عنوان این اینکه از سیاست‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی، خبرگزاری پانا است، گفت: هدف تربیت در سازمان دانش‌آموزی، کسب مهارت است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
از سیاست‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی، خبرگزاری پانا است

علی‌اصغر حسنان در نشست با خبرنگاران پانا شهرستان سمنان با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی رویکردی مهارت محور در کنار مسئولیت اجتماعی دارد، عنوان کرد: این امر در خبرگزاری پانا به خوبی محقق شده و هم اکنون در سطح کشور، خبرگزاری پانا استان سمنان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی در ادامه خبرنگاری را یک فعالیت گروهی همراه با مهارت انتقال مفاهیم دانست و اظهار کرد: در واقع رسالتی است که یک رسانه بر دوش خبرنگاران می گذارد تا بتوانند به درستی روایت‌گری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه میزان اثرگذاری رسانه در تمامی حوزه‌ها بسیار بالا و حائز اهمیت است، اضافه کرد: یک رسانه با امانت‌داری باید آبروی کشور یا شخصی را حفظ کند و سایه عمومی و ملی را زیر پا نگذارد.

حسنان با اشاره به میزان اهمیت رسانه با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری، بیان کرد: شما به عنوان یک خبرنگار وقتی رسانه‌ای را در دست دارید، باید با ایفای درست نقش خود روایت‌گری صادقانه و بدون دخیل کردن نظر سیاسی، خبرتان را درست و به موقع منعکس کنید.

 

خبرنگار : تینا صیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار