معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان:

شهید جمهور همیشه در بین مردم بود

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن گرامی‌داشت درگذشت شهادت‌گونه خادم‌الرضا(ع)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی گفت: شهید جمهور همیشه در بین مردم بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شهید جمهور همیشه در بین مردم بود

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان؛ علی‌اصغر حسنان در مراسم یادبود شهدای سانحه سقوط بالگرد در اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: رئیس‌جمهوری، خاطرات نیکی از خود در سفرهای استانی برای ملت ایران به یادگار گذاشت و عظمت و اقتدار ملت ایران و دولتمردان همیشه به چشم می‌آید.

وی تصریح کرد: شهادت، هنرِ مردان خدا است و در بین تمام انسان‌ها و موجودات، افرادی به این درجه می‌رسند که منتخب خدا باشند و خدا آن‌ها را در آغوش خود می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان با بیان این‌که قلب همه ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان در پی این سانحه، رنجور و متالم شد، افزود: شهادت در فرهنگ ایران، بالاترین درجه است و رسیدن به این مقام قرب الهی را باید تبریک و تسلیت گفت.

حسنان تأکید کرد: جهاد در راه خدا و خدمت به خلق، نصیب هر کسی نمی‌شود و شهادت شهید جمهور و همراهان‌شان در اوج اقتدار و جهاد فی سبیل‌ الله در مسیر خدمت‌رسانی به مردم منطقه محروم روی داد.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، هیچ حادثه‌ای، خللی در کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش نخواهد آورد و مردم ایران با اقتدار بیش از پیش، راه حضرت امام(ره) و آرمان‌های شهدای خود را ادامه خواهند داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اعلام 5 روز عزای عمومی تأکید کرد: تمام امور جاری کما فی‌ السابق با جدیّت، قدرت و شدت انجام می‌شود و به‌هیچ عنوان اجازه ورود دشمن برای انحراف ملت از مسیر را نخواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار