معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

مشارکت ۲۰۰۰ نفری دانش‌آموزان استان سمنان در پویش هیس‌طوری

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت حدود ۲۰۰۰ هزار دانش‌آموز استان در پویش هیس‌طوری خبر داد و گفت محمد جواد افضلی دانش‌آموز دبیرستان هاشمی نژاد شاهرود در مسابقه کتابخوانی هیس‌طوری در گروه رتبه‌های اول مشترک کشور در بخش امتیاز قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۲۰۰۰ نفری دانش‌آموزان استان سمنان در پویش هیس‌طوری

علی اکبر عرب خراسانی بیان کرد: پویش هیس طوری با هدف تقویت مطالعه و کنشگری نوجوانان در برابر سرگذشت جهان و تاریخ استعمار در حال برگزاری است و با استقبال خوبی از طرف جامعه هدف این پویش رو به رو شده است.

وی از هیس طوری به عنوان یک مسابقه ملی کتابخوانی برای دهه هشتادی‌ها یاد کرد و افزود: این بازی مسابقه در راستای لبیک به توصیه مقام معظم رهبری به مطالعه کتاب۱۵جلدی تاریخ استعمار با مشارکت حوزه هنری و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: با توجه به امکان افزایش امتیاز برای دانش آموزان شرکت کننده در پویش هیس طوری تا تیرماه، از شرکت کنندگان تقاضا می‌شود تا با فعالیت بیشتر امتیاز خود را حداقل به پنج هزار برسانند تا در قرعه کشی جوائز ارزشمند این پویش نیز شرکت داده شوند.

عرب خراسانی در پایان ضمن تشکر از تلاش های همه همکاران از منطقه امیرآباد به جهت بیشترین درصد آمار شرکت‌کننده نسبت به جمعیت دانش آموزی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار