معاون پرورشی و فرهنگی استان در اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،نماز و عترت:

ویژگی بارز زنجان در این دوره، کاربست و استفاده از فناوری های نوین در بخش کتبی مسابقات بود

زنجان (پانا) - جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و قائم مقام ستاد اجرایی مسابقات صبح امروز در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،نماز و عترت در سالن غدیر دانشگاه زنجان گفت: ویژگی بارز استان زنجان در این دوره، کاربست و استفاده از فناوری های نوین در بخش کتبی مسابقات بود.

کد مطلب: ۹۲۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ویژگی بارز زنجان در این دوره، کاربست و استفاده از فناوری های نوین در بخش کتبی مسابقات بود

به گزارش کمیته روابط عمومی،اطلاع رسانی و تبلیغات، آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،نماز و عترت صبح امروز با حضور مسئولین و مهمانان وزارتی و استانی, مربیان،سرپرستان و دانش آموزان در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.
جعفرگنج خانلو در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین و مهمانان و تقدیر از عوامل اجرایی مسابقات گفت: این مسابقات در حالی در زنجان رقم خورد که انسان امروزی بیش از پیش به هدایت و برنامه‌های قرآن نیازمند است.
وی افزود: حضور هفت و نیم میلیون دانش آموز در مراحل مختلف مسابقات در ۱۴رشته بیانگر ایمان فرزندان این مرز و بوم به دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: حضور شما نسل چهارم انقلاب در مسیر و فعالیت‌های قرآنی نوید‌بخش و امید آفرین است.
قائم مقام ستاد اجرایی مسابقات ادامه داد: از آغازین روزها اهتمام ستاد در استان زنجان این بود که میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان در مسابقات باشیم.
گنج خانلو ضمن تقدیر از حمایت امام جمعه محترم،استاندار گرانقدر زنجان و مدیر کل ساعی آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین در اجرای مسابقات گفت: حمایت این عزیزان چراغ امید را در دل ما روشن نگه داشت.
وی تصریح کرد: تسهیل امر زمانی روی داد که معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش روند برگزاری مسابقات را در مسیر اصلی خود قرار داد و مدیر کل قرآن،نماز و عترت وزارت نیز وارد میدان شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره حضور ۴۷۱ دانش آموز پسر قرآنی در مسابقات اظهار داشت: این دانش آموزان در پنج رشته تفسیر،نهج البلاغه،صحیفه سجادیه،احکام و انشای نماز به رقابت پرداختند و داشته‌های خود را به ۱۶داور و هشت ناظر مسابقات ارائه نمودند.
قائم مقام ستاد اجرایی مسابقات قرآنی در زنجان گفت: ویژگی بارز استان زنجان در این دوره، کاربست و استفاده از فناوری‌های نوین در بخش کتبی مسابقات بود.
وی ضمن تشکر از زحمات عوامل اجرایی در کمیته های ۱۰ گانه اجرایی مسابقات افزود: بعد از ۱۸ سال خداوند متعال توفیق میزبانی مسابقات قرآنی را نصیب ما کرد.
گنج خانلو در خاتمه با اشاره به اینکه ما تمام توان خود را بکار بستیم و موانع و سختی‌ها را کنار گذاشته و وارد میدان کار شدیم ابراز داشت: امیدوارم تمامی مهمانان و بویژه دانش آموزان با خاطرات خوشی زنجان را ترک نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار