با حضورمدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی

دومین جلسه دوره ای نمایندگان مجلس دانش آموزی برگزار شد.

زنجان ( پانا)- با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان ، رئیس سازمان دانش آموزی و نمایندگان مجلس دانش آموزی دومین جلسه دوره ای نمایندگان مجلس دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه دوره ای نمایندگان  مجلس دانش آموزی برگزار شد.

مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در این جلسه ضمن تقدیر از حاضرین گفت: طرح پیوند مدرسه و مسجد از مهم ترین طرح هاست که با جمع آوری دانش آموزان چند مدرسه در یک مسجد، باعث تشکیل اجتماع عظیم در خصوص وحدت بین دانش آموزان مدارس و مسجد و هم تبادل اطلاعات ارزشمند می شود.

وی افزود: با فرستادن مبلغان خاص و روحانیون به مدارس باید از پتانسیل های دبیرخانه همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و شورای تحقیقات در راستای آگاه سازی دانش آموزان و پاسخ به شبهات استفاده نمود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان در ادامه جلسه گفت: دراین برهه از زمان که ابزارهای اطلاع رسانی آنی در دستان دشمنان و معاندین نظام و اسلام میباشد باید هوشمندانه و با دلایل متقن به شبهاتی که در مقاطع تحصیلی دوره دوم متوسطه ایجاد میشود بصورت کاملا علمی و مستند پاسخ داد.

فیروز مهدی افزود:ممکن است ما در آمارهای کمی بسیار قوی عمل نماییم و در کیفیت برگزاری نماز جماعت نیز اقدامات خوبی صورت بپذیرد ولی اصلی ترین هدف این جلسه اینست که چگونه وبا چه راهکارهایی بتوانیم بصورت ایجابی نه سلبی و استفاده نکردن از قوه قهریه به هدفمان که ایجاد انگیزه برای شرکت دانش آموزان در نماز جماعت میباشد برسیم و همین موضوع را دانش آموزان عزیز باید بیشتر دقت نموده و روشهایی که میتوانند از طریق احصائ مشکلات مدرسه جمع آوری نمایند تجزیه تحلیل کرده و ارائه طریق نمایند.

سپس نظری مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان به ارائه ی راهکارهای عملی برای افزایش کیفیت برگزاری این جلسات پرداخت.

ایشان افزودند:نزدیک ترین تشکل به آموزش و پرورش سازمان دانش آموزی است. و چون نماز از فرایض واجب دین اسلام است باید جایگاه آن در مدارس حفظ شود. و مدیران تمام سعی و تلاش خود را برای ترویج و جاسازی این مهم به کار گیرند. واین سازمان با همکاری سایر تشکلها برای اجرای بهتر وبا صلابت تر نماز جماعت مدارس پای کار باشند.

در ادامه ی جلسه حکم مشاور دانش آموزی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش به دانش آموزان نماینده، خانم یگانه صادقی و آقای سوشیان بیگدلی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار