مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان طارم در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت:

توسعه ورزش در مدارس موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود

زنجان(پانا)-مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان طارم در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: توسعه ورزش در مدارس موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

کد مطلب: ۸۶۴۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ورزش در مدارس موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود

یعقوب رحمانی مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: توسعه ورزش در مدارس موجب غنی سازی اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

رحمانی افزود: ورزش نقش مهمی درسلامت جسمی و روحی دانش آموزان و افزایش نشاط و شادابی آنان دارد و از کلیه امکانات و ظرفیت ها جهت افزایش کیفی ورزش در مدارس استفاده می کنیم.

وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی تشریح کرد: امسال به ارزش بیش از 300 میلیون ریال اقلام ورزشی و 40 میلیون ریال اقلام بهداشتی از جمله: مایع دستشویی تهیه و در مدارس توزیع شده است.

وی در ادامه از جمله اقدامات انجام شده در طول یک ماه گذشته را نواختن زنگ مهر و مقاومت، برگزاری نمایشگاه تجسمی دفاع مقدس،کارگاه توجیهی اولیای پایه اول ابتدایی، برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور غرب کشور و.. ذکر کرد.

پس ازبحث و گفتگو در زمینه لزوم همکاری سایر ارگان ها از جمله شهرداری ها، بخشداری ها، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، شوراها و دهیاری ها و.. جهت برگزاری المپیادهای ورزشی، آموزش زنبورداری به فرهنگیان و دانش آموزان با همکاری جهاد کشاورزی، تامین سوخت زمستانی، تلاش در جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و جذب حداکثری مواردی به تصویب اعضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار