مدیر منابع انسانی شرکت تولیدی چینی نور خرمدره:
بازار داخلی فعلی نیاز به فرهنگسازی دارد
زنجان (پانا) - مدیر منابع انسانی شرکت تولیدی چینی نور خرمدره، بازار مصرفی داخلی را نیازمند فرهنگسازی گسترده رسانهای و کف جامعهای عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از تولیدات این شرکت با نام و بِرَند خارجی در کشور عرضه میشود.
مهدی محمدیان، مدیر منابع انسانی شرکت چینی نور خرمدره در حاشیه تور بازدید خبرنگاران از واحدهای صنعتی این شهرستان با بیان اینکه این شرکت، چینی رنگی تولید میکند، افزود: چینی نور، بزرگترین تولیدکننده چینی رنگی در ایران است که با روشهای جدید کار میکند.
وی با بیان اینکه این شرکت نخستین تولیدکننده چینی رنگی در کشور است، تامین مواد اولیه و ناترازی سوخت و انرژی را از عمده مشکلات تولید شرکت عنوان کرد.
محمدیان یادآور شد: این شرکت در گذشته چینی هارد، تولید میکرد و تغییر تولید از چینی هارد به چینی رنگی در سال ۹۵ باعث دوام این شرکت در کنار ۸ شرکت فعال فعلی چینی کشور است.
صادرات محصولات مینو به کشورهای حوزه خلیج فارس
سعید افشاری، مدیر تولید کارخانه شرکت مینو هم به عنوان یکی از شرکتهای بازدیدشده، تولید روزانه آن را ۶۰ تُن عنوان کرد و گفت: این شرکت در گذشته ۲۲۰ تُن تولید میکرد که به خاطر مسائل و مشکلات مختلف داخلی و خارجی کاهش محسوسی داشته است.
وی با بیان اینکه در مجموعه شرکتهای مینو در مجموع هزار و ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم فعالیت دارند، ادامه داد: در این شرکت انواع بیسکوئیت و ویفر و پفک تولید میشود و عمده تولید شرکت بیسکوئیت است.
افشاری، بِرند مینو را برای تمامی نسلهای ۶۰ سال گذشته برندی آشنا توصیف کرد و ادامه داد: علاوه بر بازار داخلی، محصولات شرکت مینو به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی صادر میشود.
هدف آخر بازید رسانهای واحد صنعتی شوکوپارس بود که تولیدکننده انواع شربت و آبمیوههای آماده و نیمهآماده، انواع شکلات، آدامس و... است.
به گفته ملکی، مدیر شرکت شوکوپارس خرمدره، این شرکت ۶۰ سال قدمت داشته و در حال حاضر با تولید ۸۰ نوع محصول، ۲۰ سال است که زیر نظر مجموعه مینو قرار دارد.
ارسال دیدگاه