مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

6500 جامعه هدف مشترک کمیته امداد با آموزش و پرورش در استان زنجان وجود دارد

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه تا امروز حدود ۸ هزار بسته تحصیلی در استان به همت خیرین فراهم شده است، از وجود ۶ هزار و ۵۰۰ جامعه هدف مشترک بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
6500 جامعه هدف مشترک کمیته امداد با آموزش و پرورش در استان زنجان وجود دارد

روح‌الله صالحی در مراسم جشن عاطفه‌ها که در هنرستان آفرینش برگزار شد، گفت: زنجان به لحاط غنای فرهنگی و به‌ویژه همدلی و نوع‌دوستی در سطح کشور سرآمد است.

صالحی با بیان اینکه آینده جامعه به دست دانش‌آموزان ساخته خواهد شد، عنوان کرد: هر چه عالمانه به این موضوع توجه شود، ثمره آن سعادتمندی جامعه خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در سایه برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند بهترین خدمت که خدمت عزتمندانه به جامعه هدف است را ارائه دهد، افزود: در این مسیر، کمک مردم و مسئولین بسیار حایز اهمیت است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه سهم مردم و دانش‌آموزان در توفیقاتی که این نهاد دارد بسیار بالا است، اظهار کرد: زنجان به لحاظ غنای فرهنگی و به‌ویژه همدلی و نوع‌دوستی در سطح کشور سرآمد است که این موضوع را در عملکرد دستگاه‌های حمایتی و موسسات خیریه شاهد هستیم.

وی با یادآوری اینکه جشن عاطفه‌ها مشق احسان و همدلی است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از محل برگزاری این رویدادها بتوانیم خدمت‌رسانی بیشتری به جامعه هدف داشته باشیم که نگاه‌ها در این زمینه به حوزه پرورشی، تربیتی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

صالحی با بیان اینکه این کمک‌ها زمینه خدمت کریمانه، ارتقای کرامت انسانی و عزت نفس دانش‌آموزان نیازمند را فراهم می‌کند، اظهار کرد: این موضوع همان نگاه تربیتی به بحث احسان و نیکوکاری است‌.

وی با بیان اینکه در سطح استان ۶ هزار و ۵۰۰ جامعه هدف مشترک بین آموزش‌ و پرورش و کمیته امداد داریم، اظهار کرد: تا به امروز حدود ۸ هزار بسته تحصیلی در استان به همت خیرین فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار