مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

18 هزار دانش‌آموز کلاس هفتمی در استان زنجان ثبت‌نام شده‌اند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در ثبت‌نام کلاس هفتمی‌ها تحقق صددرصدی اهداف در استان صورت گرفته است، گفت: قریب به 18 هزار دانش‌آموز کلاس هفتمی در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
18 هزار دانش‌آموز کلاس هفتمی در استان زنجان ثبت‌نام شده‌اند

علی اسماعیلی در مراسم جشن جوانه‌ها که در محل آموزشگاه تمام‌تشکیلاتی مهدیه ناحیه 2 زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دوران تحصیلی متوسطه، دوران تأثیرگذاری در روند تعلیم و تربیت است و امیدواریم در این ایام دانش‌آموزان از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنند.

وی گفت: امسال میزبان ۱۸ هزار و ۳۶۵ دانش‌آموز  کلاس هفتمی در استان هستیم و به صددرصد ثبت‌نام در این پایه، دست پیدا کرده‌ایم. در ثبت‌نام دانش‌آموزان از یک دوره تحصیلی به دوره دیگر، مقیاس‌هایی نیز وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: ۹۶۶۰ دانش‌آموز پسر و ۸۷۰۴ دانش‌آموز دختر در پایه هفتم سال جاری تحصیل خواهند کرد و بیشترین آمار دانش‌آموزان پایه هفتم در ناحیه 2 و کمترین در منطقه افشار است.

اسماعیلی با اشاره به مسائل مهمی که در جامعه است، افزود: ارتقا و پیشرفتی که در جامعه داریم و نگاه متمدنانه‌ای که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده‌اند در جامعه برسیم، یقینا قدر دانستن فرصت‌های مدرسه و اینکه حاکمان و مدیران کلان جامعه به این برسند که هر چیزی در جامعه مطلوب خواهد بود و از درون کلاس‌های درس مدرسه می‌گذرد.

این مقام مسئول خطاب به دانش‌آموزان پایه هفتم، گفت: دانش‌آموزان پایه هفتم افرادی هستند که تعیین‌کننده قله‌های علمی، فرهنگی، دینی و اجتماعی ایران و جهان هستند و وظیفه ما این است که هر آنچه که مطلوب جامعه است، بدانیم که باید به آموزشگاه، مدرسه و معلم توجه داشته باشیم.

خبرنگار : معصومه قرچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار