همزمان با اجرای فاز چهارم انتقال معرفی واحدها به خانوارهای ساکن کوی فلسطین ؛

تخصیص واحد ۱۵خانوار دیگر از ساکنان کوی فلسطین زنجان

زنجان(پانا) - رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۱۵ خانوار دیگر نیز از ساکنان کوی فلسطین زنجان طی مراسمی براساس اولویت معرفی واحد شدند، گفت: تاکنون معرفی ۳۴ واحد در چند فاز به پروژه‌های نهضت ملی انجام گرفته است.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
 تخصیص واحد ۱۵خانوار دیگر از ساکنان کوی فلسطین زنجان

روز چهارشنبه در راستای دستور تسریع در رفع مشکلات و ساماندهی محله کوی فلسطین زنجان از سوی رئیس‌جمهور شهید، در جلسه‌ای مقدمات انتقال فاز چهارم جابه‌جایی ۱۵ خانوار دیگر از ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن طی مراسمی در محل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام شد.

در این جلسه، رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ساکنان کوی فلسطین زنجان همزمان با احداث و تحویل واحدها و بر اساس اولویت طی چند نوبت به واحدهای احداثی انتقال داده می‌شوند.

علی عباسی تاکید کرد: بعد از سفر رئیس‌جمهور شهید به استان، طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت و در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی که توسط این اداره کل انجام گرفته، واحدهایی که در حریم راه‌آهن قرار دارند در اولویت نخست برای جابه‌جایی قرار رفتند.

وی با بیان اینکه به تدریج بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مقدمات جابه‌جایی انجام شده است، تصریح کرد: معرفی ۱۹ واحد در فازهای مختلف انجام گرفته است.

رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: براساس برنامه‌ریزی که انجام گرفته بود قرار بود معرفی ۱۱ واحد در پایان شهریورماه سالجاری انجام شود ولی این تعداد به ۱۵ مورد رسید و در مجموع در چند فاز، معرفی ۳۴ واحد به پروژه های نضهت ملی مسکن براساس اولویت انجام گرفته است.

عباسی با تاکید بر اینکه واحدهایی که به ساکنین کوی فلسطین معرفی شدند در حال حاضر قابل سکونت نیستند، تصریح کرد: خوشبختانه انشعابات گاز و فاضلاب انجام شده و تنها تامین زیر ساخت آب و برق مانده است که با همکاری شرکتهای خدمات‌رسان به زودی انجام می شود.

گفتنی است مجموع واحدهای موجود در کوی فلسطین ۱۲۹ واحد است که ۹ واحد از این تعداد تجاری بوده که در پایش انجام شده ۱۲۰ واحد مسکونی مشمول طرح جابه‌جایی هستند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار