رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان:

پروژه ۳۱۷ واحدی M۵ بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان (پانا) - رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در صورت تامین مالی، این پروژه تا آخر اردیبهشت سال آینده به اتمام می‌رسد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پروژه ۳۱۷ واحدی M۵ بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بهزاد کردلو گفت: این پروژه در بخش جنوبی سایت ۷۳ هکتاری کوی زنگان واقع شده و در ۳۹ بلوک ۵ طبقه‌ای ، هر طبقه ۲ واحد ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول ۶۴ واحد مسکونی در این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده که از این تعداد ۶ خانواده ساکن شدند، اظهار کرد: تعداد واحدهای مسکونی قابلیت تحویل در فاز دوم به متقاضیان هم ۴۰ واحد مسکونی می باشد.

سرپرست کارگاه پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ شرکت تیشا، با بیان اینکه تعداد ۲۱۳ واحد مسکونی از این پروژه هم باقی مانده است،گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۸۷ درصد است و در صورت تامین مالی، پروژه مذکور تا آخر اردیبهشت سال آینده( ۱۴۰۴ )به اتمام خواهد رسید.

کردلو عمده مشکل پروژه m۵ را تامین مالی شرکت از سوی متقاضیان و تسهیلات بانکی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب در این پروژه وصل شده است، از مسئولین شهری خواست با نصب روشنایی معابر، سطل‌های زباله و همچنین بستن دریچه‌های فاضلاب خیابان‌ها گامی در جهت آسایش و امنیت ساکنین بردارند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان بر لزوم همکاری سازنده و مطلوب شرکت‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و بیان داشت: با تامین زیرساختها، واحدهای مسکونی زودتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار