همزمان با هفته دولت؛

هنرستان ۱۴ کلاسه شهید سیدرضی موسوی شهر قیدار افتتاح شد

زنجان (پانا) - همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی، هنرستان ۱۴کلاسه شهید سیدرضی موسوی شهر قیدار افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان ۱۴ کلاسه شهید سیدرضی موسوی شهر قیدار افتتاح شد

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، هنرستان شهید سیدرضی موسوی شهر قیدار با حضور محسن افشارچی (استاندار زنجان)، علی اسماعیلی (مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان)، حمیدرضا اسلامی (مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان) و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

پروژه هنرستان شهید سیدرضی موسوی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال و با مساحت ۲ هزار و ۵۱۲ مترمربع و محوطه ۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این مراسم با قدردانی از مسئولان ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان گفت: طرح‌های متعددی در حوزه ساخت مدارس در سطح استان اجرا شده که به زودی تکمیل می‌شود.

احمد بیگدلی، نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هر چقدر در حوزه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و حل مطالبات جامعه فرهنگیان قدم برداریم، کشور وضعیت بهتری خواهد یافت و شاهد تحقق توسعه هر چه بیشتر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار