سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان:

«قطعه ۳»پروژه چهار بانده کردن محور زنجان-بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است

زنجان (پانا) - سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه «قطعه سه» پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است، گفت: «قطعه ۴» این محور هم به طول« ۱۱کیلومتر» با پیشرفت فیزیکی حدود ۵ درصد از سال گذشته پیمان‌سپاری شده و در دست اجرا می‌باشد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
«قطعه ۳»پروژه چهار بانده کردن محور زنجان-بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است

سید احمد خلیلی در گفتگو با خبرنگاران، به پروژه چهار بانده کردن محور زنجان-بیجار اشاره کرد و گفت: محور زنجان-بیجار به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان است که با بهره‌برداری از آن، علاوه بر تسهیل در تردد، موجب کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ایمنی هم می‌شود.

وی ابراز کرد: به منظور کاهش حجم ترافیک، افزایش سطح سرویس و همچنین ارتقا ایمنی مسیر، عملیات چهار بانده کردن محور زنجان-بیجار از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است.

سرپرست معاونت مهندسی وساخت ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: محور زنجان به بیجار ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان- تکاب و زنجان- بیجار با طول « ۷۶کیلومتر » می‌باشد که عملیات اجرایی بخش اول آن به طول« ۳۵ کیلومتر» حدفاصل شهر زنجان تا شهر زرین‌آباد در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است.

خلیلی تاکید کرد: محورهای زنجان به بیجار و زنجان به دندی جزو پروژه‌های تفویضی به این اداره کل نبوده و توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل مدیریت می‌شود و در حال حاضر «قطعه سه‌» پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار حدفاصل کیلومتر ۰۰۰+۳۶ تا ۵۰۰+۵۱ با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و «قطعه ۴» با طول «۱۱کیلومتر» با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد پیمان‌سپاری شده و در دست اجرا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار