معاون پرورشی و تربیتی استان زنجان تشریح کرد:

برنامه‌های فرهنگی موکب دانش‌آموزی مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل استان زنجان با بیان اینکه موکب دانش‌آموزی طریق‌الاقصی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین فعال است، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی این موکب را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۲۵.۹۱M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۴۵ دانلود فایل

حسین میرزایی در حاشیه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در گفت‌وگو با پانا گفت: امسال به یاری خداوند متعال و توجه ائمه و مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی و همکاران عزیزمان اعم از مدارس دولتی و غیردولتی توانستیم بحمد خدا برای سومین سال متوالی، موکب ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان پرورشی استان را برای عزیزانی که جامانده از اربعین هستند و در پیاده روی مشارکت می‌کنند، تشکیل بدهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در موکب پیش‌بینی شده، افزود: از ساعت ۷ صبح برنامه خدمت‌رسانی شروع تا نماز مغرب ادامه خواهد داشت، که انشاالله امسال بیش از ۲۵ نوع برنامه فرهنگی وهنری پیش بینی کرده‌ایم.

وی به موضوع حمایت دانش‌آموزان از مردم غزه اشاره کرد و افزود: برنامه ویژه‌ای باتوجه به اینکه در ایامی هستیم که امروز جهان اسلام شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند، تشکل‌های دانش‌آموزی ما برای همین موضوع هم در محکومیت کشتار مردم مظلوم فلسطین بدست رژیم اشغالگر قدس طومار و بیانیه‌ای آماده کردند تا مهر تاییدی باشد بر محکومیت رژیم جعلی اسرائیل.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع موکب دانش آموزی طریق‌القصی، بیان کرد: «برنامه متنوع فرهنگی و علمی پیش بینی کردیم که در دو قسمت تقسیم شده است؛ نذر علمی را داریم، گروهی از دانش آموزان نخبه و دانشجویان بسیجی و جهادی استان حضور پیدا می‌کنند و برای سایر دانش‌آموزان عزیزمان در مسیر ورود به دانشگاه مشاوره‌های انتخاب رشته خواهند داشت. درکنار این برای کودکان و نوجوانان عزیزمان ایستگاه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است که با محوریت تشکل‌های دانش‌آموزی صورت می‌گیرد. در عصر در آستانه نماز مغرب قرائت زیارت اربعین و پذیرایی از عزیزانی که در پیاده‌روی شرکت داشته‌اند برنامه‌ریزی شده‌است.

وی ادامه داد: امیدواریم مجموعه این و کارهایی که صورت گرفته مورد توجه و رضایت خداوند و امام حسین(ع) قرار گیرد و انشالله همه‌ ما در مسیر و رسالتی که امام حسین(ع) و ائمه بر دوش ما قرار دادند گام برداریم.

خبرنگار : نغمه بیات، مهشید سلامی‌نیا و معصومه قرچه‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار