مدیر آموزش و پرورش منطقه ماهنشان:

ارزش حرفه خبرنگاری بواسطه آگاه‌سازی جامعه بسیار زیاد است

ماهنشان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ماهنشان خبرنگاران را کنشگران جهاد تبیین توصیف کرد و ارزش حرفه خبرنگاری را به‌واسطه آگاه‌سازی جامعه بسیار زیاد دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۳۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ارزش حرفه خبرنگاری بواسطه آگاه‌سازی جامعه بسیار زیاد است

 حجت‌اله حسنی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدا به خصوص یاد شهید صارمی، شهید خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، از زحمات دانش آموز خبرنگاران پانا و کارشناس سازمان دانش آموزی منطقه تقدیر و تشکر کرد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خبرنگاران که خبرنگاران لحظاتی را که نابود شدنی هستند پیدا و ثبت می‌کنند، افزود: «با توجه به بیانات مقام رهبری، ارزش شغل خبرنگاری بسیار والا هست. کسانی که در این حرفه مشغول هستند همواره با ایثار و مجاهدانه در صحنه‌های پرخطر و سخت حضور دارند؛ در لحظاتی که بدخواهان و افراد ناآگاه و در بسیاری مواقع دشمن، سعی در به فراموشی سپردن این لحظات دارند. این در حالیست که همه افراد حاضر به انجام این کار نیستند.»

وی ادامه داد: «در این عرصه ما شاهد دشواری‌های فراوانی بودیم. گاهی اخباری که خبرنگاران تهیه می‌کنند، باب میل افرادی نیست و این باعث مشکلات و موانعی در مسیرشان ایجاد می‌کند؛ اما خبرنگاران شجاعانه از این موانع عبور کرده و چندین نفر از این قشر در راه روشنگری به مقام شهادت نائل شدند.»

در ادامه دانش‌آموز خبرنگاران انتقادات و نظرات خود را برای پیشرفت و انسجام فعالیت‌های خبرگزاری پانا بیان کردند.

گفتنی است، جلسه تقدیر از دانش‌آموزان خبرنگار منطقه ماه‌نشان با حضور حسنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، معاونین اداره، کارشناس سازمان دانش آموزی و دانش‌آموزان فعال در زمینه خبرنگاری برگزار شد و از دانش آموزان فعال در این زمینه با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: زهرا امیدی

 

خبرنگار : زهرا امیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار