مدیر آموزش و پرورش منطقه خدابنده:

تربیت چندمهارتی و تمام‌ساحتی دانش‌آموزان هدف اصلی و امروز آموزش و پرورش است

خدابنده (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه خدابنده، با بیان اینکه خبرگزاری پانا و سایر تشکل‌های دانش‌آموزی ارتقای توانمندی‌های دانش‌آموزان است، تربیت چندمهارتی را هدف اصلی آموزش و پرورش امروز عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت چندمهارتی و تمام‌ساحتی دانش‌آموزان هدف اصلی و امروز آموزش و پرورش است

بهروز کثیرلو در مراسم تقدیر از خبرنگار دانش‌آموزان منطقه خدابنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران وتبریک ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار گفت: هدف ما در آموزش و پرورش آماده‌سازی نسل جدید برای ورود به عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه دنیای جدید، دنیای رسانه، خبر و فضای مجازی است، افزود: تربیت خبرنگاران می‌تواند درجهت اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی بهتر به جامعه موثر باشد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده با اشاره به اهمیت هنر خبرنگاری بیان داشت: دانش‌آموزان خبرنگار با دریافت واقعیت‌ها و شناخت نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی و خبر می‌توانند هم بر توانمندی‌های خود بیفزایند و هم در ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد .

وی ادامه داد: شناخت خبرنگار از اهمیت و اثرگذاری رسانه‌ای که درآن کار می‌کند، زمینه‌ساز فعالیت حرفه‌ای برای فعالان این عرصه می‌شود. زیرا خبرنگار با نگارش، تنظیم خبر، جذابیت خبری و اولویت‌بندی مفاهیم خبری و اهمیت آنها می‌تواند در جامعه منشا اثر باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه خبرنگاران باید رسالت حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا و همچنین شهدای اهل قلم را الگوی کار خود قرار دهند، افزود: صداقت و امانت‌داری در کار خبرنگاری بسیار مهم و تاثیرگذار است و شما در زمینه امید دادن به مردم، اطلاع‌رسانی، مبارزه با دشمن و آگاه‌سازی عمومی وظیفه سنگینی دارید.

در ادامه برنامه از دانش‌آموزان خبرنگار پانای شهرستان خدابنده و کارشناس روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار