پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام علی اسماعیلی به شرح ذیل است: 

« بسم الله الرحمن الرحیم 

ن وَٱلقَلَمِ وَمَا یَسطُرُونَ

سوگند به قلم و آنچه که می‌نگارند. (سورۀ مبارکۀ قلم، آیۀ ۱)

خبرنگاران، پاسداران حقیقت و حافظان ارزش‌ها هستند. آن‌ها با قلمی توانا و ذهنی پرسشگر به دنبال کشف واقعیت‌ها هستند و با شجاعت، حقایق را به گوش جهانیان می‌رسانند. در دنیایی که اطلاعات به سرعت در جریان است، نقش خبرنگاران همچون چراغی فروزان است که راه را برای آگاهی و بصیرت مردم روشن می‌کند.

از همین رو خبرنگاران، رسالتی خطیر را بر عهده دارند و باید بسان بیرق‌داران آگاهی‌بخشی و اندیشه‌ورزی بکوشند تا چشمان بیدار و گوش‌های هوشیار جامعه باشند و صدای حقیقت‌طلبی و حق‌جویی را در جهان طنین‌انداز کنند؛ همچنان که امروز بانگ مظلومیت فلسطین از دهان همین خبرنگاران متعهد برآمده است تا اجازه ندهد تصویر جرم و جنایت در میان های‌وهوی رسانه‌های دروغ و دغل، گم شود.

عهد، عدالت‌محوری، فسادستیزی، ترویج گفتمان مکتب انقلاب، نشر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و قدم گذاشتن در عرصه تحقق جهاد تبیین، مهمترین ویژگی‌های خبرنگاران تحولی و انقلابی در گام دوم انقلاب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی، این روز خجسته را به تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه به‌ویژه دانش‌آموزخبرنگاران خبرگزاری پانا و خبرنگاران پرتلاش استان زنجان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار