معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

برنامه‌های اوقات فراغت، فرصت طلایی اجرای فعالیت‌های تربیتی برای نوجوانان است

زنجان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه اوقات فراغت، فرصتی طلایی جهت اجرای فعالیت‌های تربیتی برای دانش‌آموزان است، گفت با اجرای برنامه‌های تقویت‌بخش هویت ملی و دینی باید انسجام و اتحاد بین نوجوانان را افزایش داد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اوقات فراغت، فرصت طلایی اجرای فعالیت‌های تربیتی برای نوجوانان است

ابوالفضل رفیعی در آیین افتتاحیه اوقات فراغت و برنامه‌های تابستانی دانش‌آموزان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: استان زنجان این افتخار را دارد که برای سومین سال، میزبان این مراسم کشوری باشد که جای تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش پرورش استان و مجموعه وزارت آموزش پرورش را دارد.

وی افزود: اوقات فراغت نه تنها موضوعی برای سرگرمی دانش‌آموزان است بلکه برای این موضوع باید اهداف متعالی را در پیش داشت. 

رفیعی اظهار کرد: می‌توانیم از تمام این اوقات که فرصت طلایی تربیت هستند، استفاده مفید داشته باشیم و قطعا نگاه و رویکرد تمام مربیان نیز همین امر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در ایام تابستان باید اقدامات تربیتی و پرورشی در ابعاد خیلی گسترده‌ای ادامه پیدا کند و مواردی که دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی نمی‌توانستند به آن بپردازند، پی بگیرند تا هم استعدادهای مختلف‌شان کشف شود و هم از فعالیت‌های مضر دوری کرده باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، تابستان را فرصتی مناسب برای تقویت فعالیت‌های پرورشی - تربیتی در مدارس عنوان و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های آموزنده و مفرح، فضایی صمیمی بین دانش‌آموزان ایجاد و مباحث تربیتی، اعتقادی و دینی به نوجوانان آموزش داده شود.

وی افزود: تقویت هویت‌ ملی و دینی 2 اساس برنامه‌های تابستانی شود تا زمینه‌ انسجام و اتحاد را بین دانش‌آموزان فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار