مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان تشریح کرد؛

پروژه‌های یک‌ساله دولت سیزدهم در شرکت برق منطقه‌ای زنجان

زنجان (پانا) - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه اقدامات بزرگی طی دولت سیزدهم در راستای توسعه زیرساخت‌های برق استان زنجان و تامین برق پایدار برای مردم صورت گرفته است، خلاصه وضعیت پروژه‌های این شرکت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های یک‌ساله دولت سیزدهم در شرکت برق منطقه‌ای زنجان

سیده پروانه برهانی که به‌عنوان اولین بانوی مدیرعامل شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور نیز شناخته می‌شود در نشست خبری روز چهارشنبه با خبرنگاران که به‌مناسبت هفته مصرف بهینه برق برگزار شد با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای زنجان، نقطه اتصال بین تولید و توزیع برق است، گفت: این شرکت وظیفه نگهداری و به‌روزآوری شبکه برق را بر عهده دارد و برق را از مدار تولید، دریافت می‌کند و در اختیار مدار توزیع قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه بیشینه بارگیری مفید ۳۴ درصد است که یک‌سوم شبکه را شامل می‌شود، ادامه داد: استان زنجان از نظر ظرفیت‌سازی، جزو استان‌های خوب و دارای ظرفیت بالای کشور است.

وی تعداد مشترکین اختصاصی برق منطقه‌ای را ۱۲ مشترک عنوان کرد و افزود: در راستای ارتقای این میزان ۷ مشترک در مرحله عقد قرارداد قرار دارند تا بتوانند وارد شبکه برق استان شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان به پروژه‌های نیروگاهی زنجان که در دولت سیزدهم وارد مدار تولید شده‌ است اشاره کرد، و افزود: واحدهای گازی فاز اول و دوم نیروگاه سیکل ترکیبی زنجان۲ (آریان) به همراه پست‌های بلافصل و خطوط ارتباطی با ظرفیت تولید ۳۶۶مگاوات برق طی مراسمی با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح شد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت‌های برق استان زنجان و تامین برق پایدار برای مردم، مرکز دیسپاچینگ منطقه‌ای زنجان نیز احداث و به‌ بهره‌برداری رسید.

برهانی از جمله پروژه‌های شاخص برق منطقه‌‌ای در دولت سیزدهم به احداث پست 63.20 کیلوولتی شهرک صنعتی نو‌آوران اشاره کرد و اظها کرد: جهت فراهم آوردن رشد و توسعه اقتصادی منطقه، پست برق 63.20 کیلوولتی نوآوران با ظرفیت ۴۰ مگاوات‌آمپر احداث و به‌ بهره‌برداری‌ رسید.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات شاخص برق منطقه‌ای در دولت سیزدهم می‌توان به خازن‌گذاری پست‌های فوق توزیع ماهنشان، زنجانرود، خمسه و چورزق اشاره کرد. همچنین برای کارخانجات صنعتی با نیاز بیش از ۷ مگاوات، 2 دستگاه فیدر خط اختصاصی ۶۳ کیلوولتی در پست‌های فوق توزیع مورد بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار