نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت تعامل شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تکمیل زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن

زنجان (پانا) - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است، گفت باید شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی استان داشته‌ باشند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تعامل شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تکمیل زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن

نبی‌الله محمدی در بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان گفت: طرح نهضت ملی مسکن از پروژه‌های مهم و بااهمیت دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه باید موانع و مشکلات سر راه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی بررسی و احصا شود، ابراز کرد: باید نسبت به خانه‌دار شدن سریع متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان تسریع شود، خاطرنشان کرد: در تحقق این مهم، تنها راه و شهرسازی دخیل نیست.

محمدی اظهار کرد: با تأمین زیرساخت‌های لازم در پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیان بعد از سکونت مشکلی نخواهند داشت و باید شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌ باشند.

وی تصریح کرد: تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید این مهم مورد توجه شرکت‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدید چند ساعته از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان، نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن هم حضور داشتند و مشکلات خود را در خصوص عدم تامین به‌موقع زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات‌رسان، بیمه و مالیات را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار