مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه 484 واحدی نهضت ملی مسکن گلسار ابهر

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ازآغاز آماده‌سازی اراضی و عملیات اجرایی احداث پروژه 484 واحدی نهضت ملی مسکن گسار ابهر از سوی بنیاد مسکن خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی پروژه 484 واحدی نهضت ملی مسکن گلسار ابهر

رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن ، اظهار کرد: آماده سازی اراضی و عملیات اجرایی احداث پروژه 484 واحدی نهضت ملی مسکن گسار ابهر از سوی ناوگان ماشین آلات بنیاد مسکن آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه، زمین مورد نیاز این پروژه از سوی اداره راه و شهرسازی تامین و به بنیاد مسکن واگذار شده است، ادامه داد: این پروژه در مساحتی بالغ بر 3/5 هکتار احداث خواهد شد.

خواجه ای از اجرای 2089 واحد مسکونی به مساحت251217 متر مربع در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن استان خبر داد و افزود: 257واحد مسکونی به مساحت32229 متر مربع مسکن در قالب مسکن محرومین نیز در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن یادآور شد: پروژه های در دست طراحی به تعداد 2864واحد به مساحت 358404مترمربع است.

خواجه ای رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقاء کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد، را اولویت مهم این نهاد انقلابی دانست و گفت: مشارکت مردم در پرداخت به موقع، موجب تسریع در اجرای پروژه ها و تحویل به موقع واحدها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار