مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان

فاز دوم و سوم پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان تا پایان مهرماه به اتمام می‌رسد

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به روند پیشرفت پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر زنجان گفت این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در ۴ فاز به متفاضیان تحویل داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان

رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۶۴ واحد از فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و به متقاضیانی که پرداخت‌های خود را تکمیل کرده‌اند، تحویل داده شده است، ادامه داد: آورده به‌موقع متقاضیان، عامل مهم در واگذاری هر چه سریع‌تر این پروژه است.

وی افزود: اکنون فاز دوم این پروژه که شامل ۱۲۰ واحد است در مرحله انتخاب واحد بوده و به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌‌شود در صورت مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان، فازهای سوم و چهارم نیز تا پایان مهر سال جاری به اتمام برسد و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی یادآور شد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ مترمربع دارای چهار بلوک ۱۰ طبقه و دو بلوک ۹ طبقه است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه اکنون بنیاد مسکن استان علاوه بر پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین‌قلعه، خرمدره، سلطانیه، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد، افزود: پروژه‌های در دست طراحی، هزار و ۳۲۲ واحد به مساحت ۱۶۰هزار و ۵۲۸ متر مربع هستند.

وی، رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را 2 عامل مهم در ساخت‌و‌سازها دانست و افزود: استفادۀ بهینه از مصالح و تولیدات ساختمانی و توجه به دوام، استحکام و زیبایی موجب شده با نگرشی جدید این سرمایه‌های ملی در طرح نهضت ملی مسکن‌ مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار