به‌مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود:

مسابقات ورزشی فرهنگیان استان زنجان

زنجان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت زنجان از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان در 4 رشته به‌مناسبت هفته معلم در استان خبر داد .

کد مطلب: ۱۴۶۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فرهنگیان استان زنجان

حجت محمدی مغانی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مصاحبه با پانا از برگزاری مسابقات متنوع دانش‌آموزی و فرهنگیان به‌مناسبت هفته معلم خبر داد و گفت: در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، و کوهپیمایی برنامه‌های ورزشی متنوعی برای فرهنگیان و داذنش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

وی به نقش فعال مناطق استان در برگزاری مسابقات اشاره کرد و تشریح کرد: مسابقات فوتسال فرهنگیان مرد به میزبانی شهرستان خدابنده و مسابقات والیبان و کوه‌پیمایی در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

محمدی مسابقات کوه‌پیمایی بانوان را سرآغار برنامه‌های ورزشی هفته معلم برشمرد و افزود: کوه‌پیمایی خواهران روز جمعه 7 اردیبهشت در شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته معلم از معلمان و فرهنگیان ورزشکار و شاخص استانی و ملی تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان افزود : در بخش دانش‌آموزی هم مسابقات ورزشی برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها مسابقات ورزشی فوتسال مدارس استعداهای درخشان است که از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت سوت آغاز آن به صدا در خواهد آمد.

وی یادآور شد: در نواحی 1 و 2 زنجان، طارم و ایجرود نیز در قالب طرح شهید سلیمانی چمن‌های مصنوعی افتتاح خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار