نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان:

راه‌حل مشکلات کشور از مسیر ایستادگی و تکیه بر توان داخلی می‌گذرد

خرمدره (پانا) - نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وظیفه ما دفاع از نظام با تمام قوا است، راه‌حل مشکلات کشور را از مسیر ایستادگی و تکیه بر توان داخلی بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌حل مشکلات کشور از مسیر ایستادگی و تکیه بر توان داخلی می‌گذرد

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی شامگاه جمعه در یادواره شهدای امنیت که در خرمدره برگزار شد با اشاره به اینکه پایان مأموریت بسیجی شهادت است، گفت: این توفیق الهی است و خدا به هر کسی این توفیق را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: کسی که ویژگی‌های بسیجی بودن را داشت و در این ویژگی‌ها ممتاز باشد، خدای متعال جایزه‌ای به او می‌دهد و مثل شهید سلیمانی به فیض شهادت نائل می‌شود و نام او ماندگار می‌شود.

آیت‌اله دولابی با بیان اینکه شهدایی که امشب ما به یادشان هستیم کسانی بودند که در این ویژگی‌ها در اوج قرار داشتند، خاطرنشان کرد: خدای متعال این توفیق را به آن‌ها عنایت فرمود که شهید شوند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز سوال این است که چرا دشمنان این اندازه با بسیجیان، طلاب و روحانیون و نیروهای خدمتگزار انتظامی و سایر نیروهای نظامی دشمنی می‌کنند؛ در پاسخ باید گفت آن‌ها بسیجی هستند و شب و روز ندارند.

وی اظهار کرد: آن‌ها هم دلداده خدا هستند و هم در مقابل دشمن می‌ایستند و مورد هجمه قرار می‌گیرند و علت هجمه دشمن به این نیروها این است که دشمن فهمیده که رمز اقتدار ملت ایران همین روحیه بسیجی است.

آیت‌اله دولابی ابراز کرد: دشمن فهمیده که آن‌هایی که در این روحیه در خط مقدم قرار دارند را باید زد تا بشود به وسیله این صلابت ملت ایران را شکست و شما می‌بینید که دستشان از ایران کوتاه شده است.

وی با بیان اینکه امروز می‌بینید که ایران و رهبر ایران، قدرتی پیدا کرده که معادلات قدرت در جهان را به نفع اسلام به هم زده است، خاطرنشان کرد: اسلام قدرتمند شده و ایرانی که زمانی پادشاهش می‌خواست رادیو گوش بدهد باید از سفارت انگلیس اجازه می‌گرفت، امروز به اوج قدرت رسیده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه ماست که با تمام قوا از نظام‌مان دفاع کنیم و مردم را هم بیدار کنیم و بصیرت دهیم که راه حل مشکلات از مسیر ایستادگی و تکیه بر توان خودمان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری در این دنیا دلسوز من و شما نیست، ابراز کرد: هر کشوری که بر این کشور مسلط شود به دنبال منافع خودشان هست و آن‌ها به دنبال تجزیه ایران هستند و می‌خواهند ایران را به کشورهای کوچک توسَری‌خوری تبدیل کنند که توان تامین امنیت خود را ندارند تا وابسته بر آمریکای جنایتکار باشند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدحسین داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار