شورای شهر ششم زنجان ناکام در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه

آیا باوری بر آبادگری وجود دارد ؟

سه ساعت نشست شورای شهر ؛ بدون نتیجه

زنجان ( پانا ) - در حالیکه قرار بود امروز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ، جلسه رسمی و علنی انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر زنجان برگزار و اعضا معرفی شوند ، با به حد نصاب نرسیدن اعضا حاضر، این اتفاق میسر نشد .

کد مطلب: ۱۲۹۸۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آیا باوری بر آبادگری وجود دارد ؟

روز پنجشنبه ۱۳ مرداماه جلسه رسمی و علنی انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر زنجان با حضور فرماندار شهرستان زنجان برگزار شد .

پرویز خالقی ، فرماندار شهرستان زنجان در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) ، گفت :در حرف پیرو راه درست بودن کافی نیست و باید در عمل جزو پیروان راستین ائمه اطهار باشیم .

خالقی به صدور دستور شورای اسلامی در ابتدای انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد : شورای اسلامی جایگاه مهم و با اهمیتی در حکومت انقلاب اسلامی ایران دارد به نحوی که پس از تنها چند ماه از پیروزی شکوهمند انقلاب دستور تاسیس این نهاد صادر شد که بسیار ارزشمند است .

وی با بیان اینکه قانونگذار هیچ بن بستی در قانون نگذاشته است ، اظهار کرد : تمامی مسئولین بدانند بابت همه لحظه های دوران مسئولیتشان در درجه اول در درگاه الهی و سپس در برابر مردم پاسخگو هستند که باید به مفید و موثر بودن اهتمام کامل داشته باشند .

در این جلسه که پس از تاخیر ۴ نفر ( آبادگران ) از اعضای شورای شهر زنجان به مدت یک و نیم ساعت مجددا پی گرفته شد ، اعضای مخالف با تاکید بر اینکه در ترکیب شورا و اتخاذ تصمیم گیری باید همه اعضا مشارکت و فعالیت داشته باشند، درخواست انتخاب رئیس و منشی دوم از یک گروه و نایب رئیس و منشی اول از گروه دیگر ( ما بر این باوریم) را داشتند که به نتیجه و نظر واحد شورا نرسید و به ترک جلسه از طرف اعضا منجر شد .

سعید خلجی ، مدیر کل امور شهری استانداری زنجان در حاشیه این جلسه با اشاره به ماده ۱۶ قانون شوراها اظهار داشت : جلسات شورا ، علنی و با حضور ۲ سوم اعضا رسمیت می یابد که با توجه به ترک جلسه توسط اعضای ۴ نفره ، جلسه انتخابات هیئت رئیسه به حد نصاب لازم نرسیده و تصمیم گیری در این مورد به هیئت حل اختلاف سپرده می شود .

خلجی مدت زمام رسیدگی به انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان را با توجه به در پیش بودن ایام عاشورای حسینی نا مشخص عنوان و ابراز امیدواری کرد : سعی می شود با توجه به اهمیت جلسات شورا و تداوم روند موثر شورای ششم شهر زنجان ، طی روز های آتی این فرایند در هیئت حل اختلاف مرتفع شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار