حجت‌الاسلام رحیمی:

کمک به نیازمندان و دستگیری از ایتام ، محرومان وتامین نیازمندی‌های آنان از جمله بارزترین شاخصه‌های پیامبر گرامی اسلام وائمه اطهار علیهم‌السلام بوده است

زنجان (پانا) - باهدف بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران درزمینهٔ کمک به نیازمندان مرکز نیکوکاری بیت الاسرار در شهرستان ابهر با حضور صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ، حجت‌الاسلام رحیمی امام‌جمعه ،فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان ابهر ، خانواده معظم شهدا ،خیران و نیکوکاران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کمک به نیازمندان و دستگیری از ایتام ، محرومان وتامین نیازمندی‌های آنان از جمله بارزترین شاخصه‌های پیامبر گرامی اسلام وائمه اطهار علیهم‌السلام بوده است

حجت‌الاسلام رحیمی ،امام‌جمعه شهرستان ابهر ضمن قدردانی از عملکرد و فعالیت‌های مطلوب کمیته امداد استان زنجان ، در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری بیت الاسرار گفت :کریم‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که با مردم مهربان بوده و در برابر مشکلات آن‌ها احساس وظیفه کنند.

وی با اشاره به سیره اهل‌بیت ( علیهم‌السلام ) در دستگیری از نیازمندان و فقرا گفت : کمک به نیازمندان و دستگیری از ایتام و محرومان وتامین نیازمندی‌های آنان ازجمله بارزترین شاخصه‌های پیامبر گرامی اسلام ، حضرت علی (ع ) دائمه اطهار (علیهم‌السلام )بوده است.

حجت‌الاسلام رحیمی با تأکید بر رسیدگی به حال محرومان افزود ؛ امداد گری و مددکاری از ویژگی‌های برجسته پیامبر گرامی اسلام وائمه اطهار ( ع ) بود وآن بزرگواران شخصاً به این کار می‌پرداختند و پیامبر خاتم اسلام ائمه اطهار علیهم‌السلام با دستان پرسخاوت خود نیاز آنان را برآورده و با ایتام به ملاطفت و مهربانی رفتار می‌کردند .

امام‌جمعه شهرستان ابهر به ویژگی بارز امام خمینی (ره ) نیز اشاره نموده واداده داد : امام خمینی (ره ) به پیروی از سیره پیامبر اکرم (ص ) ائمه معصوم (ع ) نسبت به حال نیازمندان ،محرومان و درماندگان احساس مسئولیت داشته و حتی قبل از پیروزی انقلاب نیز خدمات ماندگار و اثربخشی در این زمینه انجام داده‌اند . و امروز ما نیز بیش از همیشه نیازمند آموزه‌های اصیل امام (ره ) هستیم .

حجت‌الاسلام رحیمی ضمن قدردانی از فعالیت‌های اثربخش کمیته امداد استان زنجان به‌ویژه در ایجاد مراکز نیکوکاری آمادگی ائمه جمعه را برای همکاری و همراهی با این مراکز در جهت خدمت به محرومان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار