گردنه‌های پر پیچ و خم انقلاب در سایه‌ی وحدت و کرامت مردم پیموده شد

زنجان (پانا) - جلسه‌ی روسای مناطق و نواحی 14 گانه آموزش و پرورش استان زنجان امروز باحضور استاندار محترم تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
گردنه‌های پر پیچ و خم انقلاب در سایه‌ی وحدت و کرامت مردم پیموده شد

استاندار زنجان در این جلسه ضمن عرض خوش‌آمد به مدیران، ولادت حضرت فاطمه (س)و روز مادر را به همه‌ی بانوان ارزنده و شایسته استان و همچنین ولادت معمار کبیر انقلاب را تبریک گفت.

استاندار زنجان در اشاره به توجه حضرت امام به جوانان گفت: « علیرغم فاصله‌ی سنی جوانان با امام عزیز، جوانان گوش به فرمان و مطیع او بودند و حماسه‌ی بزرگی را آفریدند. امام عزیز هم در گفتار هم در عمل صراحت و شجاعت داشت و به تأسی از جد بزرگوارش مردم گرایی را خداگرایی می‌دانست و هم به خودش و هم به همه مردم توصیه می نمود که عزت، کرامت و احترام مردم را رعایت کنند.»

استاندار در ادامه افزود: «حضرت امام در سخنان خود فرمودند؛ در سایه اتحاد وحدت و همدلی همه آحاد جامعه این انقلاب شکل گرفت. حضرت امام برای شکل گیری وحدت بین آحاد مردم تمام بضاعت خود را به کار گرفتند. گردنه‌های پر پیچ و خم انقلاب در سایه همین وحدت و اتحاد پیموده شد و با اتحاد و وحدت بین همه آحاد جامعه‌ی اسلامی شکل گرفت. مقام معظم رهبری به همین دلیل سال ۹۴ سال همدلی و وحدت اعلام کردند. همه‌ی ما قدردان امام عزیز و رهبر کبیر انقلاب هستیم که فرزند خلف امام عزیز است. همه‌ی ما باید از رفتار و منش مقام معظم رهبری یاد بگیریم و این رفتار را به جوانان تبیین کنیم.»

استاندار در مورد توجه به جوانان تأکید کرد: « در هر جامعه‌ای جوانان بزرگترین فرصت و ثروت جامعه هستند. هر کشوری حتی با داشتن بزرگترین فرصت مادی، اگر این فرصت را با جوانان عجین نسازد نمی‎‌تواند از آن فرصت استفاده نماید. جایگاه جوانان نزد اسلام جایگاه ویژه‌ای است، جوانان هم دامنه‌های پرپیچ و خم انقلاب را گذرانده‌اند و هم در آینده خواهند گذراند. پس ثروت جوانان که در دست آموزش و پرورش است فرصت بزرگی است که باید به آن احترام گذاشت. همه موظفند به فرهنگیان و دانش‌آموزان احترام بگذارند. مدیران باید جایگاه آموزش و پرورش را حفظ کنند.»

استاندار بی‌احترامی به معلم و جوانان را خط قرمزی نامید که عواقب آن دامنگیر جامعه می‌شود. و به مسئولین توصیه نمود در رفتار و کلام خود نهایت مراقبت و دقت را داشته باشند.

این مقام مسئول در اشاره به نقش مهم حراست آموزش و پرورش گفت: «حراست آموزش و پرورش مرکز آلام مشکلات مردم است. می‌توان در این محل برای مشکلات مردم راهکار ارائه داد. راهکارها باید پیشگیرانه باشد.»

استاندار زنجان وظیفه‌ی اصلی مدیران استان را عمل درست به وظایف و آرام سازی جامعه عنوان کرد و گفت: «ملت آزاده ملتی است که آزادانه منافع حقیقی خود را تشخیص دهد. انتخابات مظهر اقتدار و وحدت و ارتقابخش امنیت ملی است. با توجه به شرایط حاکم در جامعه شرکت در انتخابات وحدت این جامعه را هر بیشتر به همه‌ی دنیا اعلام خواهد نمود، انتظار داریم همه با اقتدار در انتخابات شرکت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار