فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی قاصم جباران و درهم شکننده سیاست متجاوزان است

تهران (پانا)- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی قاصم جباران و درهم شکننده سیاست متجاوزانی است که آمده بودند تا جهان را در سلطه خود بگیرند و انسان ها را از خداوند دور کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی قاصم جباران و درهم شکننده سیاست متجاوزان است

سردار حسین سلامی صبح جمعه در آئین «عهد سربازی» در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: توصیفات وجود شریف و مقدس امام عصر (عج) در فرازهای زیبا و معنوی دعای ندبه به خوبی جلوه گر ابعاد عظیم آن وجود نازنین و آن موهبت عظیم برای بشریت از جانب خداوند است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حضرت ولی عصر (عج) می‌آید تا زمین را از عدل سرشار کند، بعد از آنکه زمین توسط جنایتکاران از ظلم پر شده باشد و او در هم شکننده و فرو پاشنده شوکت متجاوزان است.

وی ابراز کرد: امام زمان (عج) احیا کننده و مجدد سنن و فرائض و احکام الهی است و ایشان دعوت کننده بشریت به فضیلت‌ها و احیا کننده کرامت‌های انسانی است و حضرت برای حریت و رهایی انسان از اسارت برده داران در زمین قیام خواهد کرد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: حضرت ولی عصر (عج) وارث همه فضائل انبیا و موعظ اولیا الهی، عزت بخش اولیا الهی، ذلیل کننده و خار کننده دشمنان خداوند، مظهر صراط مستقیم الهی است، نه اینکه معیارها را به بشریت نشان دهد بلکه خود مظهر و معیار صراط مستقیم الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام زمان (عج) فرزند آیات بینات الهی، نشانه روشن حاکمیت ارزش‌ها و فضائل الهی، فرزند طاها و محکمات و تجلی قرآن است و کسی است که می‌آید تا جهان را با صلح و آرامش و آسایش و با حاکمیت و تجلی ارزش‌های اخلاقی اسلام و اعتلای کرامت انسان همه کره زمین را سرشار کند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی جلوه‌ای از این قیام نورانی و دقیقاً آنچه در فرازهای دعای عمیق مشاهده می‌شود، است و انقلاب اسلامی قاصم جباران و درهم شکننده سیاست متجاوزان بود که آمده بودند تا جهان را در سلطه خود بگیرند، انسان‌ها را از خداوند دور کنند

وی افزود: انقلاب اسلامی آمده بود تا این شوکت امپراطوری امروزین جهان را درهم بشکند و این کار را از نقطه ایران با درهم شکستن شکوه شیطانی شاهان و عقب راندن مستکبران و ایستادن در مقابل آنان و کرنش نکردن در مقابل فشارها و ثبات قدم در مقابل فتنه‌ها به زیبایی انجام داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: انقلاب برای گشودن مبدا در صراط مستقیم الهی بود تا بندگان صالح خدا را حول این محور و امتداد در خط الهی بسازد تا در هر سرزمین اسلامی دشمنان را عقب برانند و آنها را از سیطره بر مسلمان دور سازد.

سرلشکر سلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی آمد تا شوکت از دست رفته اسلام را احیا کند و مجد و عظمت غارت شده را دوباره به مسلمان باز گرداند، وقتی به تمام حوادث و رویدادهای بزرگ انقلاب نگاه می‌کنیم، نشان می‌دهد که این انقلاب در مسیر ظهور در حال ایجاد زمینه سازی است.

وی ادامه داد: این انقلاب برای آن است که انسان‌ها به کرامت واقعی خود آشنا شوند و زنجیر اسارت بردگی در فضای مدرن از دست آنان باز شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسلام در پرتو حاکمیت در هندسه قدرت جهانی ظهور و جلوه‌ای تام و قابل احترام ظهور کرد تا قدرت مسلمانان به رسمیت شناخته شود و اعتبار قدرت در جهان درک شود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: همه بدانند که نمی‌توان بر مؤمنان مسلط شد و غیر مسلمانان نمی‌تواند بر مسلمان حاکم شود و این خلاف سنت الهی است و ما به دنبال وراث مستضعفان هستیم تا زمانی که جهان ظرفیت و تحمل پذیرش قیام وسیع جهان و الهی بیابد.

وی اظهار کرد: این راه یک راه ادامه دار است و ما برای این مسیر شهید داده‌ایم و این بیعت ما پا برجا است و آمدیم تا زمینه ظهور این امامی را که پیوند دهنده آسمان و زمین است، فراهم کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از آثار و نشانه ظهور پیوند خوردن آسمان و زمین و بارش برکات الهی و برای حیات انسان شکل گیری حیات طیبه کلام و عمل صالح و وسعت یافتن حدود بر زمین و اقامه فرایض است که انقلاب ما در این مسیر قدم بر می‌دارد.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: ما دیگر از دشمنان نمی‌هراسیم چون معتقد هستیم که کبریایی از آن خداوند است و می‌دانیم که قدرت‌های شیطانی قدرت آفرینش یک مگس را ندارد و این تمام شوکت ظاهری این امپراتوری‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار