معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان:

دانش‌آموزخبرنگاران برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نقش موثری دارند

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان گفت ظرفیت خیلی خوب در آموزش و پرورش تحت عنوان دانش‌آموزان خبرنگار به ما کمک خواهند کرد که آحاد مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی علاقه‌مند کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

مهدی صادق‌زاده در حاشیه نشست دانش‌آموزخبرنگاران ناحیه ۳ اصفهان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «در برنامه فراگیر پرورشی که یکی از برنامه‌های اصلی حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی است به بحث هویت‌بخشی اشاره شده است. یعنی باید تمام تلاشمان را کرده باشیم که دانش‌آموزان ما عضو تشکل‌های مختلفی در مدرسه شوند و در واقع هر دانش‌آموز، عضو یک تشکل شود.»

وی افزود: «دانش‌آموزخبرنگاران هم ظرفیت خیلی خوبی تحت عنوان یک تشکل است که فعالیت می‌کنند. دانش‌آموزخبرنگاران در عرصه‌های حساس کشور کمک می‌کنند که نمونه‌اش انتخابات پیش رو است.»

صادق‌زاده ادامه داد: «حادثه شهادت رئیس جمهورمان را داشتیم و این اتفاق به گونه‌ای رقم زده شد که نهایتا ظرف ۴۰ روز باید یک رئیس جمهور دیگر را انتخاب کنیم.»

وی بیان کرد: «فرصت خیلی کمی داریم که بخواهیم در این زمینه تبلیغات کرده و حضور حداکثری مردم را داشته باشیم. بنابراین ظرفیت خیلی خوبی در آموزش و پرورش تحت عنوان دانش‌آموزان خبرنگار به ما کمک خواهند کرد که در حضور حداکثری مردم و آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای، موثر شوند و مردم را به انتخابات علاقه‌مند کنند و آنان را ترغیب به شرکت کنند.»

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان گفت: «انقلاب ما یک پشتوانه مردمی دارد و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده این است که انقلاب ما در همه عرصه‌ها با حضور مردم این هویت‌بخشی و آبرو را داشته است.»

حجم فایل ویدیویی : ۹۶.۰۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۷:۴۰ دانلود فایل
خبرنگار : ستایش صالح پور، هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار