امام جمعه همدان:

شهید رئیسی خود را به معنای واقعی خادم مردم می‌دانست‌

شهادت؛ آخرین مدال بر سینه‌ خادم مردم

همدان (پانا) - امام جمعه همدان عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم همدان در سوگ از دست دادن رئیس‌جمهور و همراهانش اظهار داشت‌ شهید رئیسی خود را به معنای واقعی خادم مردم می‌دانست و برای خدمت صادقانه و صالحانه به مردم ایران اعتقاد راسخ داشت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شهید رئیسی خود را به معنای واقعی خادم مردم می‌دانست‌

‌حبیب‌الله شعبانی موثقی خطاب به جوان‌ها در میدان امام خمینی (ره) همدان بیان کرد: رئیس‌‌جمهور عزیزی که دیروز به شهادت رسید به نسل جوان نشان داد که می‌شود یک شخص در راس امور اجرایی کشور قرار بگیرد، اما ذره‌ای بزرگ‌بینی در خود نداشته باشد.

شعبانی تشریح کرد: کسانی که از نزدیک دیدار با آیت‌الله رئیسی را درک و تجربه کرده بودند، می‌دانند که در مقابل مردم متواضع و فروتن بود و این تدبیر را داشت که فقر و مشکلات اقتصادی باید از بین مردم رخت بربندد و با شهادت‌ خود الگویی برای دیگر مسئولین شد.

شعبانی اظهار کرد: شهید انسانی مجاهد بود و به وظایف قانونی خود‌ آگاه بود. وی به دنبال حاشیه‌ نبود. افراد زیادی در فضای مجازی مسائلی را مطرح می‌کردند، اما ایشان وارد این فضاها نشد و معتقد بود فرصتی که برای خدمت به مردم پیش آمده را باید غنیمت شمرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمنان زمانی که انقلاب اسلامی نو پا بود چشم طمع برای براندازی جمهوری اسلامی ایران داشتند ولی نتوانستند کاری از پیش برند. اکنون که جمهوری اسلامی یک شجره طیبه شده است نباید حتی فکر ضربه زدن به ایران در ذهن‌شان خطور کند.

وی در پایان گفت: به فرموده رهبری در بدنه دولت افرادی هستند که می‌توانند دولت را پیش ببرند. ملت ایران خودشان را ثابت کرده‌اند که وحدت و انسجام در بین ملت ایران خصوصاً جوانان موج می‌زند و به حول و قوه‌ الهی پرچم سه رنگ ایران را در میادین بین‌المللی روز به روز درخشان‌تر و برافراشته‌تر خواهیم دید.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: زهرا عندلیبی شفا

نویسنده : زهرا عندلیبی شفا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار