مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

امروزه به مسئله روشنفکری در جامعه اهمیت زیادی داده شده است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت امروزه به مسئله روشنفکری در جامعه اهمیت زیادی داده شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۲۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امروزه به مسئله روشنفکری در جامعه اهمیت زیادی داده شده است

حسین قلیزاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در دیدار با دانش‌آموز خبرنگاران پانا دبیرستان حضرت معصومه (س) و فرزانگان ۴ ناحیه چهار کرج که در مجمع شورای این اداره برگزار شد، گفت: با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرای برنامه ها و فعالیت ها باید در حوزه امور زنان و جوانان انجام شود.

وی افزود: امروزه به مسئله روشنفکری در جامعه اهمیت زیادی داده شده است. خانواده ها و دانش آموزان روشنفکری را در نداشتن عفاف و حجاب و سبک شمردن مقام زن در جامعه حساب نکنند.

قلیزاده اضافه کرد: اصل روشنفکری این نیست که در خانه ها حیوان وجود داشته باشد و یا لباس های نامناسب که اکثرا روی آنها پارگی هایی دیده می شود بپوشند. اگر روشنفکری بر این قاعده باشد، کاملا طرز فکر غلطی است.

وی اظهار کرد: طبق اتفاقات پیش آمده از سال پیش، ورود دانش آموزان به فضای مجازی بیشتر شده و نداشتن سواد رسانه باعث بروز مشکلاتی چون اتفاقات سال گذشته می شود. ممکن است یکی از اصلی ترین دلیل های آن، سطح پایین سواد رسانه و ناآگاهی خانواده ها باشد.

قلیزاده همچنین ادامه داد: امروزه در جامعه ما زندگی غرب گرایی رواج بسیاری پیدا کرده. برای مثال داشتن حیوانی مانند سگ در خانه از جمله روش های زندگی غربی است.

در این جلسه از دانش آموزان حاضر خواسته شد تا مشکلات و دغدغه‌های رایج دانش آموزان، به خصوص در مسئله حجاب و فضای مجازی را مطرح کنند.

گفتنی‌ است در پایان مراسم پرسش و پاسخی در رابطه با مشکلات دیگر دانش آموزان با اعضای دانش آموزان حاضر و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج شکل گرفت.

دانش آموزخبرنگار : مینوتا جامه بزرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار