امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مشهد:

نماز موثرترین و اساسی‌ترین عنصر در تربیت اعتقاد دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مشهد عنوان کرد نماز موثرترین و اساسی‌ترین عنصر در تربیت اعتقاد دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نماز موثرترین و اساسی‌ترین عنصر در تربیت اعتقاد دانش‌آموزان است

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ نماز، با اقامه نماز به امامت آیت الله احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در دبیرستان شاهد فاطمیه ناحیه دو مشهد نواخته شد.

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در این مراسم بیان کرد: اگر به دنبال زندگی سعادتمند هستید نماز را به پادارید؛ زیرا نماز موثرترین و اساسی‌ترین عنصر در تربیت اعتقادی دانش آموزان است و اگر موفقیت علمی را می‌خواهید از یاد خدا غافل نشوید.

علم الهدی خطاب به دانش آموزان گفت: اساس تعلیم و تربیت دانش آموزان بر محور اخلاص و بندگی ذات مقدس پروردگار است و شما دانش آموزان باید در خط بندگی و مسیر تکامل در عبودیت پروردگار تحصیل کنید.

وی افزود: شما عزیزان نماز را در آغاز تمام کارهایتان قرار دهید تا شاهد پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی باشید.

نماینده ولی فقیه در مشهد با اشاره به حجاب خاطرنشان کرد: امروزه برای شما دختران عفیف، بهترین جهاد، جهاد در راه پاسداری از عفت و حجاب است. باید در هر پست و مقامی یک مجاهد در راه خدا باشید.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: بزرگترین عاملی که می تواند عرصه تعلیم و تربیت را از همه خرابی ها اصلاح کند، حس مسئولیت نسبت به جامعه و خودتان است. در آینده نزدیک تدبیر و دیانت شما سرنوشت جامعه را تعیین می کند، زیرا شما قشر تحصیل کرده جامعه اید. شما جامعه نوجوان و جوانی مثل خود در جهان پیدا نمی کنید که تا این اندازه از رشد سیاسی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: حال که از این رشد سیاسی برخوردارید حس مسئولیت شما نیز باید نیرومندترین عاملی باشد که از نفوذ دشمن بااستفاده از فضای مجازی و رسانه های نااهل جهانی مقابله کند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار