آموزش پایدار و پویا همگام با گام دوم انقلاب

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی به مناسبت بازگشایی حضوری مدارس بر آموزش پایدار و پویا همگام با گام دوم انقلاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش پایدار و پویا همگام با گام دوم انقلاب

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در گفت‌‌و‌گو با پانا، ضمن عرض تبریک آغاز ماه رمضان و تشکر از زحمات همکاران در مدت اخیر به دلیل بازگشایی حضوری مدارس، اظهار کرد: با تلاش همکاران در منطقه، موفق شدیم تا در فرصت اندکی نسبت به آماده‌سازی مدارس در جهت بازگشایی حضوری اقدام کنیم.

وی گفت: در طی مدت اخیر، آماده‌سازی فضای مدارس در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقناع سازی اولیاء، دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی برای حضور به موقع و منظم در کلاس‌های درس حضوری، جلسات کارشناسان آموزش، جلسات مشورتی با نمایندگان مدیران، جلسات تخصصی مدیران دوره‌های تحصیلی در جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در مدارس منطقه، سرکشی، نظارت و رصد فعالیت‌های مدارس صورت پذیرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه به موضوع مهم حضور و غیاب دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: حضور و غیاب تک تک دانش‌آموزان هر روز بررسی می‌شود و هیچگونه تدریس مجازی در شبکه شاد صورت نمی پذیرد و تدریس‌های این منطقه به صورت حضوری و با کیفیت در کلاس‌های درس مدرسه صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تمامی دروس تخصصی و عمومی در کلاس‌های درس حضوری مدارس بهارستان یک از اهمیت خاص و یکسانی برخوردار هستند و به تمام این دروس، به نحو مطلوب می‌پردازند.

وی در ادامه به بازدید‌های ناظران استان و منطقه از مدارس پرداخت و گفت: خوشبختانه در دو روز گذشته، شاهد حضور ۷۰ درصد از دانش‌آموزان منطقه در کلاس‌های درس حضوری بودیم.

کلانتری تاکید کرد: امید است با نگاه به تربیت تمام ساحتی و بیانیه گام دوم انقلاب و با تلاش همکاران فرهنگی، همراهی والدین و حضور منظم دانش‌آموزان، با تشکیل کلاس‌های حضوری در مدارس، آموزش و تربیت به شکل پایدار اجرا شود و پویایی و نشاط به جمع دانش‌آموزان در مدارس بازگردد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار