به همت اداره گاز صورت گرفت؛

توزیع بسته‌های کمک‌آموزشی و مدیریت مصرف گاز طبیعی در مدارس عشایری فومن

فومن (پانا) - اداره گاز شهرستان فومن، بسته‌های کمک‌آموزشی و تبلیغاتی جهت مدیریت مصرف گاز طبیعی را در بین دانش‌آموزان مدارس عشایری فومن توزیع کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های کمک‌آموزشی و مدیریت مصرف گاز طبیعی در مدارس عشایری فومن

در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف فرهنگ‌سازی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، اداره گاز شهرستان فومن، بسته‌های کمک‌آموزشی و تبلیغاتی را بین دانش‌آموزان ۲ مدرسه عشایری توزیع کرد.

صادق مومنی، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فومن، کمک به توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت در ارتقای زیرساخت‌های مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی را امری مهم دانست.

وی ضمن قدردانی از این کمک‌های خیرخواهانه اداره گاز شهرستان در امر تعلیم و تربیت و اهمیت عدالت آموزشی در مناطق محروم را تحسین کرد.

حسین قاضیانی، رئیس اداره گاز شهرستان فومن نیز گفت: آموزش و پرورش نقش بسیار اساسی در آموزش دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آن‌ها دارد و در راستای توسعه عدالت آموزشی این بسته‌ها به مناطق کم‌برخوردار شهرستان توزیع می‌شود.

بسته‌های کمک‌آموزشی حاوی پیام‌ها و مضامین مرتبط با مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی بوده و به جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشیدن به مشترکین گاز به دانش‌آموزان مدرسه اهدا شد تا در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته و با مطالعه مطالب و مضامین آن، این شرکت را در زمینه مدیریت مصرف یاری رسانند که در این زمینه ۶۵ بسته کمک‌آموزشی در 2 مدرسه عشایری شهرستان توزیع شد.

خبرنگار : دانش‌آموز: نازنین‌فاطمه پورقنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار