فرماندار رضوانشهر:

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

رضوانشهر‌ (پانا) - فرماندار رضوانشهر گفت: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان به عنوان خادمان مردم موجب قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان، وظیفه‌ای دینی برای ما است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

سید نادر صفوی در دیدار و تکریم از خانواده معظم شهید والامقام مرتضی کشاورز در روستای دارسرا اظهار کرد: ایثارگری جوانان برومند موجب پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان در 8 سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولان به عنوان خادمین مردم، موجب قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان، وظیفه‌ای دینی برای ما است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد؛ چرا که آنان در این جهاد عظیم، شریک و مجاهدند و این ملت به یاد، نام و خاطره‌ شهیدان احتیاج دارد.

شهید والامقام مرتضی کشاورز، متولد ۱۳۵۱، متاهل و جزو نیروهای رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۷۴ در رشت به درجه رفیع شهادت نائل آمده که گلزار این شهید معظم نیز در بقعه آقا سیدشریف‌الدین رضوانشهر است.

دانش‌آموزخبرنگار: هستی پورعلی‌یکتا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار