سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فومن:

لباس فرم دانش‌آموزی بارز‌ترین عنصر نظم‌دهی در مدارس است

فومن (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فومن گفت لباس فرم دانش‌آموزی، بارز‌ترین عنصر نظم‌دهی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
لباس فرم دانش‌آموزی بارز‌ترین عنصر نظم‌دهی در مدارس است

جلسه کارگروه نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس و لزوم عقد قرارداد مدارس با تولیدی‌های دارای مجوز با حضور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فومن برگزار شد.

صادق مومنی، سرپرست آموزش و پرورش فومن در این جلسه به دستورالعمل و شیوه‌نامه وزارت متبوع در خصوص لباس فرم مدارس در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: عملکرد تولیدی‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است در تهیه لباس‌ فرم دانش‌آموزی به فرهنگ عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی - اسلامی و همچنین حمایت از تولید داخل توجه شود.

وی به اهداف و ضرورت لباس فرم مدارس پرداخت و افزود: لباس فرم باعث ایجاد سادگی و هم‌رنگی بین دانش‌آموزان می‌شود و در نتیجه عامل نظم‌دهی به مدرسه است و لباس فرم دانش‌آموزی، بارزترین عنصر نظم‌دهی در مدارس است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در هر مقطع دوره تحصیلی می‌توانند از لباس فرم سال گذشته خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی بر این داریم از میزان فشار مالی به خانواده‌ها کاسته و خانواده‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای پیگیر تهیه فرم مدارس فرزندان‌شان باشند و تمام سعی ما انتقال آرامش به خانواده‌ها و دانش‌آموزان است.

مومنی در ادامه ضمن تشریح دستورالعمل ساماندهی لباس فرم دانش‌آموزی گفت: ساماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش‌آموزی و عقد قرارداد مدارس با تولیدی‌های مجوزدار که از سوی اداره صمت معرفی شده، توجه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هر مدرسه در تهیه رایگان لباس فرم، اختیاری بودن تهیه لباس فرم دانش‌آموزان از سوی اولیا، کیفیت و ارزانی قیمت تهیه لباس و... از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خبرنگار : نازنین فاطمه پور قنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار