سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فومن:
پروژه مهر، نماد برنامهریزی و تحول در مدارس است
فومن (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش فومن گفت آموزش و پرورش، زیربنای تحول در جامعه بوده و اطلاعرسانی از فعالیتهای آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
صادق مومنی در جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳، اجرای پروژه مهر را نماد برنامهریزی و تحول در مدارس برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی برشمرد و عنوان کرد: بررسی وضعیت نیروی انسانی مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس، روند ثبتنام دانشآموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و چگونگی ثبتنام کتب درسی دانشآموزان از موارد مهمی است که باید برای اولیا و دانشآموزان اطلاعرسانی بهموقع و هوشمندانه انجام گیرد.
وی با بیان اینکه پروژه مهر با شعار «همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» بر اساس سند تحول بنیادین و با تکیه بر تجارب ارزشمند سالهای گذشته و نیازها و ضرورتهای نوین نظام آموزشی در راستای مدیریت بهینه منابع برای میزبانی از دانشآموزان در سال تحصیلی آتی آغاز شده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان با استفاده از همه ظرفیتها و پتانسیلها و با برنامهریزی اصولی و مدون و احساس مسئولیت تلاش خواهد کرد، مهری بانشاط را در مدارس برای دانشآموزان رقم بزند.
سرپرست آموزش و پرورش فومن با اشاره به برنامهریزیهای انجامشده برای فراهم آوردن زمینه مناسب و تمهید مقدمات جهت بازگشایی هرچه باشکوهتر مدارس، گفت: ایجاد بسترهای مناسب در قالب پروژه مهر موجب رشد کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی و تربیتی در طول یک سال تحصیلی میشود.
وی به وظایف کارگروههای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: کارگروههای برنامهریزی؛ ساماندهی و بهسازی منابع انسانی - تامین، تعمیر و تجهیز فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی - کیفیتبخشی آموزشی و ثبتنام دوره ابتدایی - کیفیتبخشی تربیتی و تندرستی - تقویت و تسهیل مشارکت و مردمیسازی - انتخاب و انتصاب مدیران و اطلاعرسانی و رسانه، کارگروههای ۹گانه هستند که هر یک از نیروهای ستادی با بهرهمندی از تجارب یکدیگر تلاش خواهند کرد تا مهری بانشاط را برای دانشآموزان فراهم کنند.
دانشآموز خبرنگار: نازنینفاطمه پورقنبر
ارسال دیدگاه