معاون هماهنگی، نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی:

موکب از بسترهای رشد همه‌جانبه‌دانش‌آموزان است

سنندج (پانا) - معاون هماهنگی، نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی گفت: موکب، یکی از بسترهای رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان است و دانش‌آموزان می‌توانند در این موکب‌ها ضمن راز و نیاز با خدای تعالی و آشنایی با اهل بیت(ع)، کارها و فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام دهند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

محمود غلامی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «سازمان دانش‌آموزی، یکی از سازمان‌های موفق و تاثیرگذار در وزارت آموزش و پرورش و متولی اجرای برنامه‌های ملی در سطح کشور است.»

وی افزود: «امسال برای دومین سال متوالی، ستاد اربعین در وزارت آموزش و پرورش و به دستور مقام عالی وزارت تشکیل شد. سازمان دانش‌آموزی، جزو سازمان‌هایی است که ذیل حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است و در عرصه برگزاری موکب‌ها و برنامه‌های فرهنگی همیشه پیشرو بوده است.»

غلامی اشاره کرد: «امسال سازمان دانش‌آموزی در تمام نقاط مرزی کشور از جمله استان کردستان در مرز باشماق، موکب‌هایی راه‌اندازی کرده و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هدف این موکب‌ها است.»

وی ادامه داد: «در این موکب‌ها برای دانش‌آموزان، برنامه‌های فرهنگی و اقلام فرهنگی در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.»

غلامی خاطرنشان کرد: «مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، محل رشد و تعالی همه‌جانبه دانش‌آموز است. موکب نیز یکی از بسترهای رشد همه‌جانبه دانش‌آموز است و دانش‌آموزان می‌توانند در این موکب‌ها ضمن راز و نیاز با خدای تعالی و آشنایی با اهل بیت(ع)، کارها و فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام دهند.»

معاون هماهنگی، نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی گفت: «یکی دیگر از اهداف این موکب‌ها رشد اجتماعی دانش‌آموزان است. دانش‌آموزان در این موکب‌ها مهارت‌های نوع‌دوستی، همکاری و مشارکت را یاد می‌گیرند و به همنوعان خود آموزش می‌دهند.» 

وی اظهار کرد: «جا دارد از مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان و همکاران عزیزشان و دانش‌آموزخبرنگاران پانا که در پوشش خبری موفق بوده‌اند، تشکر ویژه کنیم.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۷.۷۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۵۸ دانلود فایل
خبرنگار : سنا باتمانی، دانش‌آموز: سوران قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار