معاون هماهنگی نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران:

سازمان دانش‌آموزی استان لرستان در میان استان‌های ممتاز کشور قرار دارد

لرستان (پانا) - معاون هماهنگی نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان دانش‌آموزی لرستان را جزو استان‌های برتر کشور دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۲۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی استان لرستان در میان استان‌های ممتاز کشور قرار دارد

محمود غلامی در مصاحبه با خبرنگار پانا لرستان اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و دستور فلاحتکار قائم مقام محترم سازمان، بازدید از استان‌ها در دستور کار این سازمان قرار گرفته و لرستان دومین استانی است که مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه سازمان دانش‌آموزی استان لرستان از نظر جذب دانش‌آموران جزو استان‌های بسیار ممتاز کشور قرار دارد که نشانگر عملکرد خوب مدیر سازمان و مربیان در این استان است.

معاون هماهنگی نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی در ادامه افزود: در سفر به استان لرستان سعی شد زمینه حضور پر‌رنگ تر سازمان در برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: خبرگزاری پانا در استان لرستان بسیار موفق عمل کرده و توانسته تعامل موثری با صدا و سیمای استان داشته باشد که این موفقیت نتیجه تلاش‌های موثر صورت گرفته در این خبرگزاری است و تلاش بنده و همکارانم این است که حمایت کافی جهت اجرای برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی این استان وجود داشته باشد.

خبرنگار : سما هرسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار