تشکیل شورای دانش‌آموزی به همت فرماندار شهرستان رباط‌کریم

رباط‌کریم ( پانا)- جلسه دانش آموزان نخبه با فرماندار شهرستان رباط‌کریم، معاون برنامه ریزی فرمانداری و رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم، رابط خبری پانا شهرستان و دانش آموزان نخبه برای تشکیل اولین شورای اندیشه‌ورزی نوجوان در ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شورای دانش‌آموزی به همت فرماندار شهرستان رباط‌کریم

نشست دانش‌آموزان نخبه شهرستان رباط‌کریم با امید احمدی فرماندار این شهرستان، با حضور احمد‌رضا اسماعیلی معاون برنامه ریزی فرمانداری و  مهدی حسینی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم، نرگس خیرانی رابط خبری پانا شهرستان، با هدف تشکیل اولین شورای اندیشه ورزی نوجوان  در آستانه روز خبرنگار در ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

امید احمدی، فرماندار شهرستان رباط‌کریم در این نشست به بررسی چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی موجود برای نوجوانان در منطقه و مشارکت بیشتر نوجوانان در تصمیم‌گیری‌ها و حیات اجتماعی، برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه نوجوانان و میدان دادن به نوجوان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی با هدف تقویت اجتماعی نوجوان تاکید کرد.

وی همچنین بر برنامه‌ریزی برای حمایت از کارآفرینان نوجوان و ایجاد زمینه فعالیت‌های گسترده از آنها، برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای فکری، اجتماعی، جسمی، روحی و هدایت عواطف و احساسات نوجوانان، برنامه‌ریزی برای استعداد سنجی و شناسایی مستعدین و فعالین، آماده‌سازی نوجوان برای دوره جوانی، حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوجوانان و اجرایی کردن آنها، پیدا کردن وجه حقوقی، برنامه‌ریزی برای تقویت هویت نوجوان و سبک زندگی درست، شناسایی دستگاه‌های فرهنگی منفعل در ارتباط با نوجوانان و فعال کردن آنها و ایجاد بستر مناسب برای نوجوانان را وظیفه همگانی دانست.

در پایان این نشست دانش‌آموزان با فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم از مشکلات و معضلات خود گفتند و پاسخ آنها را دریافت کردند.

خبرنگار : دانش‌آموز، بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار