مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

هفته دفاع مقدس، بهترین مدرسه است

نیشابور(پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابوربیان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین درس، بهترین کلاس و بهترین مدرسه است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع مقدس، بهترین مدرسه است

سید مهدی قاضی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته نیشابور گفت: مهر ۱۴۰۳ نزدیک است؛ گرچه خادمان شما در آموزش و پرورش ماه‌هاست که در حال تلاش شبانه‌روزی هستندو تلاش دارند تا در قالب پروژه مهر انشاالله یک مهری   متفاوت را آغاز کنیم .

وی با توجه به نزدیکی ایام هفته دفاع مقدس بیان کرد: آموزگارانی از جنس نور در ایرانی از جنس عاشقی و در ایام دفاع مقدس بودند و شاگردانی که آسمانی شدند؛ شاگردانی که عشق را آموختند و شهید شدند چرا که شهید تربیت شدند و شهید هم زندگی کردند؛ هفته دفاع مقدس حرمت و جایگاه خاصی به مهر می‌دهد و ما باید از تک تک شهدای عزیزمان که در واقع بهترین معلمین هستند درس بگیریم.

وی اضافه کرد: آنگونه که شهدا درس آموختند ما هم باید بیاموزیم و آنگونه که آن درس‌ها را در زندگی‌شان به کار بردند ما هم به کار ببریم؛ اگرچه شهادت توفیق مردان خدایی می‌شود. خداوند یک سری از آدم‌ها را برای خودش انتخاب می‌کند چون روش زندگی این‌ها و منششان شهدایی بوده و هر فردی که شهید می‌شود در واقع مردم‌دارترین و مهربان‌ترین و باخداترین و متقین‌ترین فرد روزگار بوده و خداوند آن را برای خودش گلچین می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: بهترین درس در آغاز مهر ماه هفته دفاع مقدس است که ما روش زندگی شهدا را سرلوحه زندگی و کار خودمان قرار دهیم.

وی اشاره کرد: بوی مهر که می‌آید مهر و مهربانی هم همراهش هست وقتی صحبت از مهر می‌شود یعنی شور، اشتیاق،  پویایی، مهربانی، محبت، احترام به همدیگر، لبخند و آموزش؛  آموزشی که دنیا و آخرت ما  انسان‌ها را تامین می‌کند.

قاضی ادامه داد: وقتی مهر شروع می‌شود حال و هوای شهر عوض می‌شود و یک پویایی خاصی به خانواده و جامعه وارد می‌شود به طوری که ما شادابی را در جامعه خواهیم دید.

دانش آموز خبرنگار : محدثه فرزان پور

خبرنگار : محدثه فرزانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار