معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:

تنها راه برون رفت از چالش‌ها، وحدت زمینه برنامه‌ریزی و اجراست

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی‌امور عمرانی‌استانداری خراسان‌جنوبی گفت : تنها راه برون رفت از چالش‌ها و مشکلات موجود، وحدت کامل در زمینه برنامه‌ریزی و اجرا است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه برون رفت از چالش‌ها، وحدت زمینه برنامه‌ریزی و اجراست

علیرضا عباس‌زاده در چهارمین نشست هم اندیشی شهرداران استان که به میزبانی کارخانه کویر تایر برگزار شد، گفت: شهرداران بعنوان مدیران شهری باید تلاش کنند تا باور توانمندی را در مردم تقویت کنند و اگر توان و انرژی و قدرت مردم در کنار شهرداران به صحنه بیاید، جهش تولید را با همراهی و مشارکت مردم شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار بیان کرد: در شروع فعالیت در خراسان جنوبی، اساس کار را تعامل و استفاده از تمام ظرفیت های همه شهرها و شهرستان‌ها در مدیریت مجموعه بزرگ شهرداری قرار دادیم و در تحقق این مهم، همه در کنارما و همراه ما بودند.

وی با تأکید بر اینکه اساس کار این است که انسان در طول عمر خود با تمام توان خدمت کند، تصریح کرد: مدیریت شهری یکی از مهیا ترین زمینه‌ها برای خدمت است که امکان خدمت بسیار گسترده، عمیق و پیچیده را فراهم کرده و لبه‌های بسیار زیادی برای تماس با مردم دارد.

معاون استاندار با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی در طول دو سال گذشته، اظهار کرد:نتیجه مثبت اینگونه نشست‌ها که با هدف استفاده از خرد جمعی در مدیریت شهری و مدیریت عالمانه طراحی شده بود، به مردم منتقل شود و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و کسانی که دل در گرو توسعه استان و شهرها دارند، شهری در خور شأن شهروندان استان داشته باشیم.

شایان ذکر است، این نشست در ادامه بازدید شهرداران از خط تولید کارخانه برگزار شد و به طرح مشکلات و مسائل حوزه شهری اختصاص یافت. 

خبرنگار : مهدیه خاکسفیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار