عضو شورای تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانهای:
کار رسانهای از مخاطبشناسی شروع میشود
اردبیل (پانا) - استاد رسانه و عضو شورای تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانهای گفت: شروع کار رسانهای از «مخاطبشناسی» است.
حسین حقپناه، در رویداد ملی ششمین جشنواره «رسانش» ویژه دختران در فرهنگسرای خاوران تهران اظهار کرد: اقناع، یکی از روشهای کاربردی در فضای مجازی است که در ۳ مجموعه اصلی منبع پیام، آموختن و احساسات تعریف شده است.
حقپناه خاطرنشان کرد: سعی کنید خطیب خود را به عنوان شخص خوب و قابل اعتمادی نشان دهید و در تدوین پیام از ادلّه و ترتیب منطقی و مثالهای زنده تاریخی و فرضی استفاده کنید و برای فعالیت در این عرصه باید روشها و مسیر انتشار محتواها را به خوبی شناسایی کنید.
وی با بیان اینکه اقناع (قانعکننده) از قلب شروع میشود نه از قبل؛ تصریح کرد: انسانها قبل از اینکه فکر کنند، دل میبندند و این در حالی است که با دلبستگی، دست دشمنان برای تاثیر بیشتر میشود. پس ما هم باید بهتر و باکیفیتتر از آنها تولید محتوا کنیم تا باعث برقراری ارتباط قلبی و عمقی شویم.
ارسال دیدگاه