معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

اعضای کانون افرادی با ذوق و متفاوت هستند

اردبیل (پانا) - معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کودکان و نوجوانان عضو کانون، افرادی با ذوق و متفاوت هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای کانون افرادی با ذوق و متفاوت هستند

امین کمالوندی در جریان سفر به استان اردبیل ضمن بازدید از 3 مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در دیداری صمیمانه با اعضا و مربیان گفت‌وگو کرد.

وی در بازدید از مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی و هنری شماره 3 اردبیل گفت: معتقدم کودکان و نوجوانانی که در کانون فعالیت می‌کنند به لحاظ ذوقی، متفاوت‌تر از اعضایی هستند که با کانون آشنایی ندارند و این به سبب حضور مربیانی است که برای آموزش و یاد دادن مهارت‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به فعالیت اعضای نوجوان و کانون‌یاران در مراکز استان اظهار کرد: اعضای ارشد با کمک‌رسانی به مربیان، دست اعضای جدید را در اجرای فعالیت‌ها بگیرند.

گفتنی است معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیات همراه در بدو ورود به این استان به شهرستان نمین سفر کرده و ضمن بازدید از مراکز فرهنگی و هنری نمین و دولت‌آباد با مربیان و اعضا دیدار کرده و در جریان امور این مراکز قرار گرفتند.

خبرنگار : دانش آموز : اسرا فاتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار