راهپیمایی مردم شهرستان مرزی پارس آباد در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها

اردبیل (پانا) – مردم شهرستان مرزی پارس آبادمغان در سوگ شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان و محکومیت اقدام سخیف و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی کردند.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی مردم شهرستان مرزی پارس آباد در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها

اقشار مختلف مردم پارس آبادمغان، در پی حمله رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی اسرائیل به لبنان و ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، صبح امروز از میدان سپاه تا چهارراه امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.

در این تجمع، مردم شهرستان پارس آبادمغان با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران ضاحیه بیروت و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله و مردم بی‌گناه این منطقه نشان دادند.

اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد نیز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و در حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم لبنان و غزه در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

در این تجمع دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «الله اکبر»«لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا نصرالله» و «سپاهی با غیرت برخیز برای امت» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

خبرنگار : دانش آموز: آیناز شاهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار