فرماندار شادگان:

کشورهای درگیر جنگ و بلایای طبیعی توجه خاص به پدافند غیرعامل دارند

فرماندار شادگان گفت: کشورهایی که امروز طعم خرابی و خسارات ناشی از جنگ، بلاهای طبیعی و... را چشیده‌اند، برای حفظ سرمایه‌های ملّی و منابع حیاتی خود توجه ویژه ای به دفاع غیرعامل دارند.

کد مطلب: ۱۵۱۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کشورهای درگیر جنگ و بلایای طبیعی توجه خاص به پدافند غیرعامل دارند

به گزارش پانا خوزستان، جمال صالح زاده در  دبیرستان هفتم تیر شهرستان شادگان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل بیان کرد:کشورهایی که به نوعی درگیر حوادث بوده‌اند هم‌اکنون جایگاه والایی برای پدافند غیرعامل قائل هستند.

وی ادامه داد: درکنار حوادث و بلایای طبیعی، موضوع تهدیدهای درونی و برونی توسط دشمن نیز، یکی از دغدغه‌های پدافند غیرعامل است.

صالح زاده از برگزاری مسابقه پدافند غیر عامل در راستای افزایش آگاهی دانش آموزان با موضوع پدافند غیرعامل خبرداد و اعلام کرد: این مسابقه به منظور بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با تهدیدات احتمالی است.

موفقیت فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با افتخار و اقتدار این حملات را دفع کردند،  نشان از آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران در دفاع از میهن عزیزمان دارد.

وی با محکوم کردن اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این اقدامات تاثیری در اراده آهنین ملت شریف ایران نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار