معاون هماهنگی، نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی:

آموزش و پرورش خوزستان در اجرای برنامه‌های راهبردی نقش کلیدی دارد

اهواز (پانا) - معاون هماهنگی، نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، یکی از ادارات موفق در حوزه‌های مختلف ازجمله اوقات فراغت دانش‌آموزان و برنامه‌های تربیتی است و در برنامه‌های راهبردی همواره نقش کلیدی دارد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خوزستان در اجرای برنامه‌های راهبردی نقش کلیدی دارد

محمود غلامی، روز چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی فصل پاییز سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی نهاد عمومی غیردولتی است، بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان در حوزه‌های مختلف از جمله فعالیت دانش‌آموزی و مربیان و همچنین خبرگزاری پانا عملکرد خوبی در سطح کشور دارد.

وی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی موفق شد برای تمام سازمان‌های زیرمجموعه خود از طریق سازمان اسناد و املاک کشور، کد شناسه ملی اختصاصی در راستای هویت مستقل اختصاص دهد.

غلامی اظهار کرد: وجود کد شناسه ملی اختصاصی، کمک می کند تا سازمان دانش‌آموزی استان‌ها به‌صورت مستقل با دستگاه‌های دیگر وارد تعامل شوند.

معاون هماهنگی، نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش، نگاه مثبتی به سازمان دانش‌آموزی دارد و این سازمان را یکی از دستگاه‌های پیشرو در عرصه تعلیم و تربیت کشور می‌داند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که به همت ریاست سازمان دانش‌آموزی کشور به این سازمان محول شده، اردوی «طرح تمشک» با محوریت دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی است.

حل مشکل ماموران خدمت در سازمان دانش‌آموزی

غلامی در خصوص ساماندهی نیروی انسانی سازمان دانش‌آموزی گفت: شاید در ابتدای تشکیل سازمان دانش‌آموزی، اشکالات و نواقصی در ساختار نیروی انسانی وجود داشت اما اکنون این ساختار از راس تا کف مناطق پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی برای رفع مشکلات ماموران صورت گرفته و در ۳ فاز بالغ بر یک هزار نیرو به سازمان دانش‌آموزی مامور شده‌اند.

غلامی یادآور شد: از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال آن هستیم تا نیروهای انسانی در سازمان دانش‌آموزی، دارای پست مشخص شده باشند.

بررسی روند راه‌اندازی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و مرکز مهارت‌آموزی سازمان دانش‌آموزی، بررسی روند اجرایی اردوهای آسیب‌های اجتماعی تمشک و تسهیل سازوکارهای اجرایی طرح و همچنین برگزاری همایش «یاوران مقاومت» از جمله دستور کارهای این جلسه بود.

خبرنگار : دانش آموز: پارمیس پیروز/ فاطمه شاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار