انتخابات همیار مشاور در آموزشگاه حضرت زهرا(س) کرخه برگزار شد

کرخه (پانا) - انتخابات همیار مشاور در آموزشگاه حضرت زهرا(س) کرخه با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات همیار مشاور در آموزشگاه حضرت زهرا(س) کرخه برگزار شد

یوسف گل‌مغانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کرخه در بازدید از این مدرسه ضمن برشمردن نقش مهم دانش‌آموزان به عنوان همیاران مشاور اظهار کرد: انتخابات همیار مشاور، فرصتی است تا دانش‌آموزان بتوانند با روحیه مسئولیت‌پذیری و تعامل سازنده در محیط آموزشی، نقش‌آفرینی کنند و این تجربه برای رشد و پرورش مهارت‌های زندگی آن‌ها بسیار مفید است.

وی به اهمیت تربیت‌بدنی در رشد جسمانی و روانی دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های ورزشی نه‌تنها به تقویت سلامت جسمی کمک می‌کند بلکه نقش به‌سزایی در تقویت روحیه تیمی و تعاملات اجتماعی دارد.

این انتخابات با هدف ارتقای سطح مشارکت دانش‌آموزان در فرآیندهای آموزشی و پرورشی و همچنین توسعه مهارت‌های مشاوره‌ای و حل مساله در محیط مدرسه برگزار شد.

دانش‌آموزانی که در این رویداد برای انتخابات، نامزد شده بودند، برنامه‌ها و اهداف خود جهت همکاری با مشاوران مدرسه و کمک به همکلاسی‌های خود در زمینه‌های مختلف را ارائه کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کرخه همچنین از نمایشگاه ورزشی آموزشگاه حضرت زهرا(س) که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برپا شده بود، دیدن کرد. دستاوردها و فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود. هدف از این برنامه، ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی در بین دانش‌آموزان و اهمیت دادن به فعالیت‌های بدنی به عنوان بخشی از آموزش و تربیت در مدارس بود.

خبرنگار : دانش‌آموز: ملیکا چارافر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار