نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

مدعیان آزادی بیان در جهان، مخالفان استکبار را بازداشت می‌کنند

اهواز (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: کشورهایی که مدعی آزادی بیان در جهان هستند، امروز دانشجویان، اساتید و مردم عادی که علیه رژیم اسرائیل و جنایات آن بر مردم غزه و لبنان تجمع می‌کنند را بازداشت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۵۱۱۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدعیان آزادی بیان در جهان، مخالفان استکبار را بازداشت می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، روز سه‌شنبه پس از اقامه نماز جماعت در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) ناحیه یک اهواز بیان کرد: در برهه‌ای از تاریخ قرار داریم که استکبار، مردم لبنان، غزه، یمن و عراق را مورد هجوم قرار داده است.

وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: در سال ۱۴۰۱ دختری در ایران به مرگ طبیعی فوت کرد و رسانه‌های خارج از کشور، دولتمردان را مورد حمله قرار دادند که این فرد توسط شما کشته شده و تلاش بسیار کردند تا هجمه وارد کنند.

امام جمعه اهواز یادآور شد: حدود ۹۰ سال پیش، اتحاد جماهیر شوروی، نخستین بار سفینه‌ای را همراه با یک موجود زنده به فضا فرستاد که این موجود تلف شد و همین مساله سبب شد تا حدود ۶ ماه، خوراک رسانه‌های معاند، پرداختن به این امر باشد اما همین رسانه‌ها در مقابل کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه و لبنان سکوت‌ کرده‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: دوران جوانی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند نصیب بندگان کرده‌ و باید بدانیم این نعمت هرگز تکرار نمی‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: سرنوشت انسان‌های موفق را که بررسی کنیم، متوجه می‌شویم بیشتر آنان برنامه‌ریزی را از دوران جوانی آغاز کرده‌اند.

 وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز تصریح کرد: ۱۲۴ هزار پیامبر توسط خداوند برای هدایت بندگان تعیین شدند که مهمترین ماموریت همه آنان پیوند میان خداوند متعال و بندگان بود و مهمترین ابزار ایجاد این ارتباط نیز نماز است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه نماز، کارخانه انسان‌سازی است، ادامه داد: تمام تکالیف بر دوش بندگان خدا مانند خیمه است و نماز، ستون این خیمه است.

عبدلله حبیبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز اظهار کرد: تقویت تمام ابعاد ازجمله بُعد معنوی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و قرآن، وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: مراسم صبحگاه مدارس باید تمام‌ساحتی و شامل تمام موارد از جمله تربیت‌بدنی، مسائل اجتماعی، معنوی و فرهنگ مقاومت باشد.

خبرنگار : دانش آموز: تانیا لیموچی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار